سه‌شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۴

نیک بین در گفتگو با سینماپرس عنوان کرد

پیش تولید فیلم جدید تهمینه میلانی با موضوع دفاع مقدس آغاز شده است / دولت بخشی از سرمایه گذاری را انجام می‌دهد

تهمینه میلانی کارگردان سینمای ایران و محمد نیک بین

سینماپرس: محمد نیک بین تهیه کننده سینما صبح امروز از آغاز پیش تولید فیلم جدید تهمینه میلانی با نام «تنهایی پر هیاهو» در ژانر دفاع مقدس خبر داد.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس گفت: تهیه کنندگی این فیلم بر عهده من است و قرار است بخشی از سرمایه گذاری این فیلم را بخش دولتی تامین کند، به همین خاطر بخشی از زمان ما صرف مناسبات اداری شده است و زمان دقیقی برای کلید زدن این فیلم نمی توانیم اعلام کنیم. 

تهیه کننده «دو زن» یادآور شد: به همراه تهمینه میلانی هفته گذشته برای دومین بار به خرمشهر و آبادان برای بازبینی لوکیشن های مختلف این فیلم سفری داشتیم تا بتوانیم بخشی از فیلمبرداری فیلم سینمایی «تنهایی پر هیاهو» را در محل بازمانده از جنگ تحمیلی جلوی دوربین ببریم و بخش های دیگر را نیز با ساخت دکور جبران کنیم.

نیک بین در ادامه افزود: در حال حاضر علاوه بر بازینی لوکیشن ها، مشغول مطالعه و تحقیق هستیم تا هر جا که امکان داشت بتوانیم از جلوه های کامپیوتری نیز برای فیلمبرداری این فیلم کمک بگیریم.

تهیه کننده «آتش بس ۲» توضیح داد: از نکات دیگری که در این سفر مد نظر داشتیم، آشنایی با مسائل مطرح جامعه، آداب و عادات مردم بومی منطقه آبادان و خرمشهر بود.

نیک‌بین تصریح کرد: یکی از تمهیدات اندیشیده شده برای این فیلم سینمایی با توجه به اقتضای داستان استفاده از بازیگران بومی شهرهای خرمشهر و آبادان است. به این منظور برای تست بازیگری سفری دوباره به این مناطق در هفته های آتی خواهیم داشت.

محمد نیک بین در پایان این گفتگو در مورد ویژگی جدیدترین اثر تهمینه میلانی گفت: فیلم سینمایی «تنهایی پر هیاهو» روایتی از هشت سال دفاع مقدس است. شروع داستان از زمان حال آغاز می‌شود و  فلاش بکی به روزهای آغاز جنگ تحمیلی دارد و  به این ترتیب بخش عمده داستان دوران جنگ را در فیلم روایت خواهیم کرد. 

برپایه این گزارش، فیلم سینمایی «تنهایی پرهیاهو» درباره دختر خیاطی که به همراه دوستان و خانواده‌اش در جنگ است که روز اول اشغال خرمشهر روایت می‌شود.

۱۱ فیلم در کارنامه تهیه کنندگی محمد نیک بین به ثبت رسیده است که از جمله آنها می توان به «زن زیادی»، «سوپر استار»، «واکنش پنجم» ، «کاکادو» و ... اشاره کرد. 

نظرات

  • ۱۳۹۳/۰۸/۲۷ - ۱۷:۲۵
    0 0
    میلانی فیلم جنگی خدا بخیر کنه
  • ۱۳۹۳/۰۸/۲۹ - ۱۳:۰۱
    0 0
    دوست دارم خانم میلانی در همان ژانر خود فیلمی فمنیستی نسازد و به همه جامعه بپردازد

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.