جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۱

در گفتگو با خبرنگار ما

علیرام نورایی: در «جاده چالوس» سنتی شکنی کرده‌ام/ نقش اصلی«یتیم خانه ایران» ابوالقاسم طالبی را بر عهده دارم

علی رام نورایی

سینماپرس: علیرام نورایی بازیگر سینما و تلویزیون صبح امروز از اتمام بازی خود در سریال «جاده چالوس» خبر داد و گفت: به مدت ده روز است که در فیلم جدید ابوالقاسم طالبی به ایفای نقش اصلی می پردازم.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیت های خود اظهار داشت: از اوایل امسال درگیر بازی در سریال «جاده چالوس» به کارگردانی احمد معظمی هستم و نقش مردی را بازی می کنم به نام مساوات که یکی از بازیگران اصلی این سریال محسوب میشود. 

بازیگر «قلاده های طلا» ادامه داد: من پیش از این بارها و بارها در نقش های منفی ظاهر شده ام مثل بازی در سریال «ماتادور» اما با حضور در این سریال سعی کردم قالب شکنی کنم و سعی کردم از غالب نقش های منفی به نوعی در بیایم.

وی گفت: تنها یک سکانس از بازی ام در این سریال باقی مانده که با هماهنگی لازم گرفته خواهد شد و قرار است «جاده چالوس» از روز شنبه به روی آنتن شبکه تهران برود.

نورایی  یادآور شد: مضمون داستان سريال «جاده چالوس» اجتماعي است، اما لايه های طنز هم دارد ودر مورد نقش خودم هم بايد بگويم که رگه های طنزی در بازی ام وجود دارد.

بیژن امکانیان، فاطمه گودرزی، محسن افشانی، سیما خضرآبادی، ، نیما شاهرخ شاهی، عباس محبی، علی طالب لو و سعید پیردوست از بازیگران اصلی این سریال هستند.

وی به فعالیت جدید خود نیز اشاره کرد: مدت ۱۰ روز است که در فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی نقش اصلی را ایفا می کنم.

بنابراین گزارش، علیرام نورایی پیش از این در فیلم سینمایی «قلاده های طلا» نیز با ابوالقاسم طالبی همکاری داشته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.