دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳

رئیس کارگروه هنر و رسانه کمیسیون فرهنگی مجلس:

صدا و سیما با حضور «سرافراز» نسبت به دوره قبل موفق تر عمل خواهد کرد/ لزوم استفاده از نیروهای جوان در رسانه ملی

نصرالله پژمانفر

سینماپرس: رئیس کارگروه هنر و رسانه کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: معتقدم مدیریت جدید در این زمینه می تواند به نحو بسیار موفق تری نسبت به مدیریت قبلی عمل کند و از ظرفیت نیروهای جوان و با انگیزه برای تولید برنامه ها استفاده کند.

به گزارش سینماپرس، نصرالله پژمان فر در گفتگویی اظهار کرد: صد او سیما بعد از گذشت دو دوره پنج ساله از ریاست آقای ضرغامی که موفقیت هایی هم داشت در حال حاضر با مطالبات جدی مواجه است که انتظار می رود ریاست جدید آن از ابتدای کار پیگیری این امور را در دستور کار قرار دهد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تا کنون رویکرد رسانه ملی نسبت به تولید محتوا ضعیف و تمرکز بر تولید کمی بوده است گفت: رویکرد صرفا کمی صدا و سیما در افزایش تعداد شبکه ها و ساعات برنامه ها نتوانسته است رضایت مخاطبین را به نحو قابل قبول تامین کند.

وی در ادامه با تأکید بر لزوم توجه به تولید محتوا در رسانه ملی از سوی مدیریت جدید عنوان کرد: انقلاب اسلامی به عنوان پیشتاز در عرصه گفتمانی حرف های زیادی دارد که می تواند در قالب های مختلف ارائه شود.

پژمان فر یادآور شد: معتقدم مدیریت جدید در این زمینه می تواند به نحو بسیار موفق تری نسبت به مدیریت قبلی عمل کند.

رئیس کارگروه هنر و رسانه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان استفاده از نیروهای جوان و خلاق در صدا و سیما را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: مدیریت جدید می تواند برای جلوگیری از کندی روند کار از سوی مدیریت های کهنه از ظرفیت نیروهای جوان و با انگیزه برای تولید برنامه ها استفاده کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.