جمعه ۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۶

مهوش صبر کن این روزها چه می کند؟

مهوش صبرکن

باشگاه خبرنگاران جوان: متاسفانه با شرایط فعلی حاضر به همکاری با پروژه‌هایی که می‌خواهند حضور یک هنرپیشه‌ برایشان مجانی تمام شود همکاری نمی‌کنم

مهوش صبر کن بازیگر پیشکسوت سریال‌های تلویزیونی با اشاره به فعالیت‌های اخیرش در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگارانگفت: قرار بود کلاس‌های  بازیگری در شیراز داشته باشیم که بنا به برخی دلایل فردی که باید شرایط را فراهم می‌ساخت بی وفایی کرد و همکاری ما نیز شکل نگرفت.  
 
وی افزود: حضور در پروژه‌های بسیاری‌ به من و پاک نیت پیشنهاد شد که متاسفانه در هیچ کدام از آنان حضور پیدا نکردیم.  
 
 صبر کن با اشاره به دلایل خانه نشینی خود اظهار داشت:ماهها است که فیلم نامه‌های بسیاری به دست من و همسرم می‌رسد و زمانی که پای مذاکره می‌نشینم به تفاهم نمی‌رسیم.  


 
این هنرمند کشورمان تصریح کرد: تمام پیشنهادهایی که به ما شده ‌نقش‌های خوب و مناسبی بوده‌اند ولی متاسفانه زمانی که از دستمزد‌ها سخنی به زبان می‌آید، ما به این نتیجه می‌رسیم که در خانه باشیم.  
 
وی ادامه داد: رقم‌های پیشنهادی بسیار پایین بوده و گاه از شنیدن و پیشنهاد دادن آنها خنده‌ ام می‌گیرد.  
 
بازیگر خاطرات مرد ناتمام ابراز داشت: هر لحظه و هر سال شرایط  زندگی نسبت به دخل و خرج در گذشته تغییر می‌کند و متاسفانه در زمان عقد قرار داد، دستمزد‌های پیشنهادی از سوی تهیه کنندگان غیر قابل باور بوده است.  
 
بازیگر سریال یوسف پیامبر اظهار داشت: با توجه به شرایط فوق و دستمزد‌های پایین ترجیح می‌دهم در خانه باشم و  به مطالعه و تماشای فیلم بپردازم.  
 
صبر کن با توجه به فعالیت جدید خود در عرصه تئاتر تصریح کرد: برای تئاتر باید ماهها وقت و هزینه کرد و در آخر معلوم نیست که چه بازتابی خواهد داشت و در مرحله اجرا چه تصمیمی درباره آن خواهند گرفت.  
 
 وی درباره حضور برخی از بازیگران در پروژه‌های متفاوت ابراز داشت: در بسیاری از پروژه‌ها بازیگرانی هم سن و سال من می آیند که با وجود سالها فعالیت در عرصه تئاتر به هیچ عنوان آنها را نمی‌شناسم.  
 
 این هنرمند کشورمان افزود: تهیه کنندگان می‌خواهند که کارها و ضرر برخی از افراد به عنوان بازیگر در پروژه‌ها، برایشان مجانی تمام شود و با این شرایط من و پاک نیت ترجیح می‌دهیم در منزل بمانیم.  
 
وی خاطر نشان کرد: به هر حال عمر ما در این حرفه گذشت و از هنر بازیگری نیز امرار معاش می‌کنیم ولی حاضر هم نیستم که با شرایط فعلی با پروژه ای همکاری کنیم.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.