جمعه ۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۸

پخش همزمان ویژه‌برنامه‌ فیلم ضد ایرانی «گلاب» در ۳۰۰ سالن سینما

فیلم گلاب

سینماپرس: جان استوارت کارگردان فیلم ضد ایرانی «گلاب» برنامه‌های ویژه‌ای را در آستانه اکران این فیلم سینمایی در نظر گرفته است، این در حالی است که انتقادهای زیادی از سوی منتقدان سینمایی به فیلم «گلاب» شده است.

به گزارش سینماپرس به نقل از هالیوود رپپورتر، جان استوارت با شرکت در یک برنامه «سنترال» و گفتگو با مجری این برنامه کمدی، درباره اولین تجربه کارگردانی‌اش که مربوط به فیلم ضد ایرانی «گلاب » می‌شود، شرکت می‌کند.

استفن گالبرت مجری برنامه کمدی «سنترال» در پرسش و پاسخ با جان استوارت که به صورت زنده از شبکه‌های تلویزیونی پخش می‌شود، با او درباره فیلم «گلاب» صحبت می‌کند. این برنامه قرار است به صورت همزمان و در ساعت ۷.۳۰ شب در ۳۰۰ سالن سینما پخش شود.

اکران فیلم پس از این برنامه که درتاریخ ۱۳ نوامبر برگزار می‌شود شروع خواهد شد.

«گلاب» بر مبنای دستگیری مازیار بهاری روزنامه‌نگار ایرانی - کانادایی و با بازی گائل گارسیا برنال ساخته شده است. جان استوارت پس از آزاد شدن بهاری از زندان ایران پس از انتخابات ۸۸، در برنامه شبانه خودش میزبان وی شد و با وی گفتگو کرد.

استوارت علاوه بر کارگردانی «گلاب» فیلمنامه را نیز بر با همراهی ایمی مولی و بر مبنای کتاب «بعد آنها برای من آمدند: یک داستان خانوادگی از عشق، اسارت و بقا » نوشته بهاری، نوشته است.

این فیلم اولین بار در جشنواره فیلم «تلوراید» به نمایش درآمد و بعد راهی جشنواره «تورنتو» شد. این فیلم علیرغم سعی منتقدان برای نگه داشتن احترام استوارت، با اقبالی مواجه نشد و انتقادهای زیادی به آن وارد شد.

«گلاب» به تازگی با حضور جان استوارت شومن تلويزيونی آمريكايی و مازيار بهاری در نشستی خبری در جشنواره «فيلم لندن» شركت داشت. جشنواره «فيلم لندن» كه از ۸ تا ۱۹ ماه اكتبر برگزار ‌شد، يک گفتگوی همراه با نمايش فيلم برای جان استوارت و روزنامه‌نگار سياسی ايرانی ترتيب داده بود.

«گلاب» برای اولين بار در اروپا در جشنواره «فيلم لندن» به نمايش درآمد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.