شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۹

در گفتگو با سینماپرس عنوان شد

«بچگیتو فراموش نکن» نیمه دوم آذر بدون هیچ تغییری اکران می شود/ «تراژدی» برای اکران ۸ دقیقه کوتاه شد

بچگیتو فراموش نکن*

سینماپرس: محمد حسن نجم تهیه کننده سینما از اکران فیلم سینمایی «بچگیتو فراموش نکن» درنیمه دوم آذر بدون هیچ تغییری خبر داد و گفت: حدود ۸دقیقه از فیلم سینمایی «تراژدی» نیز برای اکران کوتاه شده است.

وی  در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیت های خود اظهار داشت: دو فیلم سینمایی «تراژدی» ساخته آزیتا موگویی و «بچگیتو فراموش نکن» به کارگردانی جلال فاطمی را تولید کرده بودیم  و پیگیر اکران آن ها هستیم. 

نجم در ادامه افزود: فیلم سینمایی «تراژدی» به کارگردانی آزیتا موگویی قرار است بعد از «آتش بس ۲» در گروه فرهنگ به اکران عمومی درآید.

این تهیه کننده سینما در مورد تغییرات این فیلم نسبت به نسخه به نمایش درآمده در جشنواره فیلم فجر سال گذشته اظهار داشت: حدود ۸ دقیقه از فیلم برای اکران کوتاه شده است.

وی گفت: آنونس و پوستر این فیلم در دفتر مولود رسانه به مدیریت حبیب اسماعیلی ساخته شده است.

بنابراین گزارش، فیلم‌ سینمایی «تراژدی» در بخش «نگاه نو» جشنواره‌ فیلم فجر به نمایش درآمد.

 مهدی هاشمی، بهرام رادان، رویا نونهالی ، پیام دهکردی ، سیامک صفری ، امید روحانی، حسین یاری و پانته آبهرام در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

نجم ادامه داد: همچنین قرار است فیلم سینمایی «بچگیتو فراموش نکن» ساخته جلال فاطمی نیز نیمه دوم آذر ماه روانه اکران شود.

وی در مورد تغییرات احتمالی این فیلم نسبت به نسخه به نمایش درآمده در جشنواره کودک گفت: پخش این فیلم بر عهده موسسه راه عرفان به مدیریت مهدی مسافرچی است و قرار کمی زمان این فیلم کوتاه شود که از این کار  منصرف شدیم.

بنابراین گزارش، در این فیلم که با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی تولید ‌شده بازیگرانی چون اکبر عبدی، فرهاد آئیش، بهاره رهنما، بهنام تشکر، مجید شهریاری، مهران رنجبر، مهران رجبی، مریم سلطانی، مائده طهماسبی، سیاوش مفیدی، سوسن پرور، ندا میرمهدی، سیامک اشعریون، محمدمهدی احدی، سوگند الهی، مهدی کارگر شهامت، محمدرضا نیلی و  پارسا مشیری، سوگل نصرتی به همراه حامد کیازال (بازیگران خردسال) نقش آفرینی می‌کنند.

داستان این فیلم درباره ارتباط متقابل کودکان و بزرگترها و آرزوهای آنهاست. کودکان می‌خواهند بزرگ شوند و بزرگتر‌ها دلشان می‌خواهد کودک باشند، ولی گاهی آرزوها در صورت تحقق با مشکلاتی همراهند.

جلال فاطمی کارگردان این فیلم، پیش از این فیلم سینمایی «نخودی» را به تهیه‌کنندگی فرشته طائرپور در  ژانر کودک ساخته است.

محمدحسن نجم در سال ۱۳۳۷ در تهران متولد شد. از سال ۱۳۵۶ فعاليت خود را در عرصه فرهنگی شروع كرد و بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی با مرحوم علی حاتمی در سريال «هزار دستان» مشغول به فعاليت شد. علاوه بر اين در قسمت دكور فعاليت داشت تا به عنوان همكار در بخش تداركات اداری و مالی همان پروژه اولين همكاری را با ايشان به پايان رساند. همزمان با توليد سريال «هزار دستان» به دليل توقف های طولانی مدت در چند فيلم سينمايی نيز با شادروان علی حاتمی همراه شد كه «حاجی واشنگتن»، «كمال الملك»، «جعفرخان از فرنگ برگشته» از جمله آنهاست.محمدحسن نجم در طول فعاليت خود با هنرمندان بزرگی از كشور به همكاری پرداخت كه حاصل آن فعاليت در فيلم ها و سريال های مختلف تلويزيونی است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.