دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۶

در پی خبر جدید قائم مقام وزیر مسکن

پیگیری«مسکن مهر» سینماگران در هاله ای از ابهام/ آیا اهالی سینما از ۱۰۰ هزار واحد آماده سهمی دارند؟

مسکن مهر

سینماپرس: قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در گفتگویی اعلام کرد تعداد ۱۰۰ هزار واحد مسکن مهر ظرف یکماه آینده افتتاح و تحویل مردم خواهد شد، حال اینکه وضعیت مسکن مهر سینماگران متقاضی از سال گذشته تاکنون همچنان بلا تکلیف است.

به گزارش خبرنگار سینماپرس بعد از یکسال از روی کار آمدن دولت یازدهم و توقف بسیاری از پروژه های عدالت محورانه دولت قبلی در جهت تأمین معیشتی و رفع نیازهای اقتصادی شهروندان، هنوز وضعیت سینماگرانی که از دو سال پیش با تکمیل فرم های تقاضای مسکن مهر، بارقه امیدی در چشمانشان درخشید در هاله ای از ابهام قرار دارد.

این سینماگران که در پی دستور مستقیم دکتر احمدی نژاد ریاست جمهوری وقت در هامش درخواست هیأت ساماندهی صنوف سینمایی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر اختصاص مسکن مهر به اهالی سینما در شهر جدید پردیس، اسامی و مدارک کامل آنها از سوی صنوف قانونی و هیأت  مذکور جمع آوری و تحویل دفتر شرکت عمرانی شهر جدید پردیس گردید، این روزها با شنیدن اینگونه اخبار همچنان به پیگیری اقدامات انجام شده توسط مدیران فعلی سازمان سینمایی امیدوارند.

این گزارش حاکیست از سال گذشته با انتصاب مدیران سینمایی به رغم تذکرات متعدد رسانه ای و پیگیری حضوری برخی سینماگران و حتی حضور وزیر محترم راه و شهرسازی در رویدادهای مهم سینمایی کشور، فرایند بهره مندی خانواده بزرگ سینما از مسکن مهر مسکوت ماند و هیچ مرجعی پاسخگوی اعضای صنوف سینما در این زمینه نگردید.

خبرنگار سینماپرس در گفتگو با چند از متقاضیان مسکن مهر مطلع گردید به رغم برخی وعده ها از سوی مسئولان امر، هیچگونه اقدام عملی در این زمینه صورت نگرفته و سینماگران طبق بسیاری از دوره های مدیریتی گذشته از اینچنین تسهبلات به ویژه در موضوع مهمی چون مسکن مجددآ مغبون و بی بهره اند.

شاید در این مسیر پاسخگویی مدیران و دست اندکاران سازمان سینمایی و خانه سینما بسیاری از ابهامات در این خصوص را برای اهالی سینما مشخص نماید.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.