یکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۰

به نقل از سید محسن وزیری

«کالسکه» ۱۹ آذر ماه مهمان عصرجدید می شود/ مونتاژ «دریا کنار» از نیمه گذشت

 سید محسن وزیری*

سینماپرس: سید محسن وزیری تهیه کننده سینما صبح امروز از اکران فیلم سینمایی «کالسکه» ساخته آرش معیریان در گروه عصر جدید در تاریخ ۱۹آذرماه خبر داد و گفت: مونتاژ «دریا کنار» از نیمه گذشت.

به گزارش خبرنگار سینماپرس،فیلم سینمایی «کالسکه» داستان زندگی زوج جوانی است که برای رفتن و یا ماندن در ایران دچار مشکل هستند.

در این فیلم بازیگرانی چون دانیال عبادی، مهران غفوریان، بهنوش بختیاری و سارا منجزی حضور دارند.

تهیه کننده «شیر و عسل» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس، در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «دریا کنار» نیز اظهار داشت: بیش از ۶۰ درصد مونتاژ این فیلم توسط آرش معیریان به پایان رسیده است و همچنین علی رشیدی نیز مشغول صداگذاری این فیلم است .

وی گفت:  هفته آینده سازنده موسیقی این فیلم مشخص خواهد شد اما در صورت راهیابی به بخش مسابقه سودای سیمرغ،به نقل از محسن وزیری اولین حضور این فیلم در سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر خواهد بود.

بنابراین گزارش، « دریاکنار» داستانی اجتماعی، طنز و عاشقانه دارد که محوریت داستان حول صفت اخلاق مذموم غیبت شکل می گیرد و رضا قهرمانی فیلمنامه آن را نوشته است.

وزیری در ادامه به عوامل فنی این فیلم اشاره کرد و افزود: مجتبی رحیمی (مدیر فیلمبرداری)، مسعود افشار (طراح گریم)، هادی افشار (صدابردار)، آرش معیریان (تدوین وکارگردان) و سوسن دین محمدی (طراح صحنه و لباس)  و ... را بر عهده دارند.

فیلم‌هایی  «ساعت شلوغی»، «داماد خجالتی»، «شیر و عسل»، «کلاهی برای باران»، «ماست و چیپس»، «شاخه گلی برای عروس»، «آوازخوان»، «ازدواج غیابی»، «بادام‌های تلخ»، «حادثه در کندوان»، «حالا چه شود!»، «خانواده کوچک ما»، «خبرچین»، «سایه‌های غم» و ‌«زنگ اول» در کارنامه تهیه کنندگی سید محسن وزیری به ثبت رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.