شنبه ۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۹

کنسرت مازیار فلاحی و محمدعلیزاده لغو شد

کنسرت موسیقی همایون شجریان

تسنیم:کنسرت مازیار فلاحی که پیش از این قرار بود در تاریخ یکم آبان ماه و طی دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار شود، لغو شد.

به گزارش تسنیم، این در حالی است که پس از درگذشت رییس مجلس خبرگان آیت الله محمدرضا مهدوی کنی، ۲ روز عزای عمومی اعلام شد و کنسرت‌های ۲۹ و ۳۰ مهر ماه با بیانیه دفتر موسیقی لغو شدند. در این بیانیه آمده بود که کنسرت‌هایی که از ۱ آبان ماه قرار بر برگزاری داشته‌اند، همانند برنامه قبلی اجرایشان بلا مانع است. اما ظهر روز یکم آبان کسانی که بلیت کنسرت مازیار فلاحی را تهیه کرده بودند، پیامی مبنی بر لغو این کنسرت دریافت کردند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که مسئولان سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تصمیم گرفته‌اند که این کنسرت علی رغم تمام مجوزهایی که دریافت کرده، لغو شود. به نظر می‌رسد که مدیر روابط عمومی سالن میلاد از برگزاری این کنسرت جلوگیری کرده است.

همچنین مدیر روابط عمومی شرکت فرهنگی هنری «آوای فروهر» در همین باره می‌گوید: تمام مجوزهای لازم برای برگزاری این کنسرت اعم از مجوز وزارت ارشاد و اماکن صادر شده بود ولی وقتی امروز به نمایشگاه بین المللی مراجعه کردیم متوجه شدیم که این کنسرت نمی‌تواند برگزار شود. این اتفاق ضرر سنگینی برای شرکت در پی خواهد داشت، زیرا هزینه تبلیغات و … را نمی‌توان جبران کرد.

وی همچنین ادامه می‌دهد: ازبحث ضرر مالی که بگذریم، چه کسی جواب ۴۰۰۰ نفری که بلیت تهیه کرده‌اند را می‌دهد؟ ما فقط می‌توانیم هزینه بلیت‌های این عزیزان را بازگردانیم.

علاوه بر کنسرت «مازیار فلاحی»، کنسرت محمد علیزاده که از ۲۹ مهر به ۲ آبان موکول شده بود نیز لغو شد. این در حالی است که هر ۲ کنسرت تمام مجوزهای لازمه را دریافت کرده‌اند و نکته جالب‌تر اینکه تمام کنسرت‌ها و تئاترهای موزیکال و کمدی در تهران و شهرستان‌ها در روزهای ۱ و ۲ آبان بدون هیچ مشکلی برگزار خواهد شد و تنها کنسرت‌هایی که در سالن میلاد قرار بود برگزار شوند لغو شدند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.