شنبه ۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۹

سعید سعدی به سینماپرس خبر داد:

پایان فیلمبرداری «قندون جهیزیه»/ آرش قاسمی فیلم ملاقلی پور را صداگذاری می‌کند

اکبر عبدی و نگار جواهریان در نمایی از فیلم سینمایی قندون جهیزیه

سینماپرس: سعید سعدی تهیه کننده سینما صبح امروز از اتمام فیلمبرداری فیلم سینمایی «قندون جهیزیه» خبر داد و گفت: مهدی سعدی تدوین و آرش قاسمی صداگذاری این کار را همزمان انجام میدهند.

وی  در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «قندون جهیزیه» به کارگردانی علی ملاقلی پور اظهار داشت: به تازگی فیلمبرداری این فیلم به پایان رسیده است و مهدی سعدی بخشی از تدوین این فیلم را آغاز کرده است.

تهیه کننده «آرایش غلیظ» در ادامه افزود: سازنده موسیقی فیلم هنوز مشخص نیست اما  مراحل فنی بسیار سریع در حال انجام است فیلم در جشنواره فجر سی و سوم حضور داشته باشد.

در خلاصه داستان فیلم آماده است: عطا و معصومه در خانه ای مستاجرند، موعد اجاره آن ها پایان یافته اما می خواهند در خانه بمانند.

اکبر عبدی، نگار جواهریان، افسانه چهره آزاد، کریم اکبری مبارکه، حسن عباسی، مصطفی ساسانی، حیدر زقمی و ... از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

عوامل این فیلم عبارتند از:

تهیه کننده: سعید سعدی، مدیر فیلمبرداری: مسعود سلامی، دستیار اول فیلمبردار: امید روح افروز، طراح صحنه و لباس: غزاله معتمد، طراح چهره پردازی: سهند ترابی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: مهدی قپانی، جانشین تولید: جواد سلیمانی، صدابردار: حسین بشاش، منشی صحنه: نفیسه ذاکری،طراح گریم: سهند ترابی، عکاس: سمیه میری.

برپایه این گزارش، نویسندگی فیلمنامه بر عهده خود «قندون جهزیه» بر عهده علی ملاقلی پور است . این فیلم در ابتدا نام فیلم «قندون جهیزیه من کجاست» بود که به «قندون جهیزیه» تغییر نام داد.

بنابراین گزارش، «علی ملاقلی پور» پیش از این سابقه دستیاری کارگردانانی نظیر زنده یاد رسول ملاقلی پور و بهرام توکلی را دارد و هچنین با ساخت آثار مستند و فیلم‌های کوتاه در حیطه فیلمسازی فعالیت داشته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.