جمعه ۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۵

با محوریت شهدای وحدت

«بهشت از جنوب شرقی» آبان ماه كليد می‌خورد

شهید شوشتری*

سینماپرس: ابراهیم اصغری تهیه کننده سینما صبح امروز از كليد خوردن فيلم سينمايي «بهشت از جنوب شرقي» در آبان ماه خبر داد.

وی  در گفتگو با خبرنگار سینماپرس اظهار داشت:  هنوز نگارش فیلمنامه این فیلم سینمایی توسط جواد اردکانی به پایان نرسیده و او این روزها مشغول نگارش و بازنویسی نهایی فیلمنامه این کار است.

تهیه کننده «شور شیرین» ادامه داد: هم‌زمان با بازنویسی فیلمنامه بخشی از کارهای پیش‌تولید نیز انجام می شود تا در ادامه کار با محدودیت زمانی مواجه نشویم ضمن اینکه برخی از لوکیشن های فیلم مورد بازبینی قرار گرفته و در تلاش هستیم تا بعد از اتمام بازنویسی فیلمنامه، فیلمبرداری این فیلم را بامحویت شهدای وحدت و حوادث اخیر سیستان و بلوچستان آغاز کنیم.

وي در ادامه  سخنانش درباره زمان نهایی تولید این فیلم گفت: در تلاش هستیم تا بتوانیم این فیلم را اواخر آبان ماه سال جاری کلید بزنیم اما این زمان بندی مشروط به حل برخی مسائل است.

اصغری درباره این مساله که چه کسی قرار است نقش های اصلی این فیلم را ایفا کند یادآور شد: تعدادی گزینه برای ایفای این نقش ها مد نظر داریم  و «بهشت از جنوب شرقی» فیلم پر بازیگری است که قرار است از بازیگرهای حرفه ای سینما در آن استفاده شود اما هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده ایم.

برپایه این گزارش، فیلم سینمایی «بهشت از جنوب شرقی» عنوان تازه ترین فیلم جواد اردکانی است که تهیه‌کنندگی آن بر عهده ابراهیم اصغری خواهد بود.

جواد اردکانی پیش از این فیلم های «به کبودی یاس» با محوریت زندگی شهید برونسی و«شور شیرین» با محوریت شهید کاوه را کارگردانی کرده است که هر یک مضمون دفاع مقدسی داشته اند.

بنابراین گزارش، فیلم های «او خوب سنگ می زند»، «پنجشنبه آخر ماه»، «شور شیرین»، «به کبودی یاس» و «شب حورا» در کارنامه تهیه کنندگی ابراهیم اصغری به ثبت رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.