جمعه ۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۱

رویا شریف خبر داد:

«در مدت معلوم» به صداگذاری رسید/ عظیمی نژاد در حال ساخت موسیقی است

رویا شریف

سینماپرس: رویا شریف تهیه کننده سینما صبح امروز گفت: حسین ابوالصدق مشغول صداگذاری فیلم سینمایی «در مدت معلوم» است و قرار است اولین رونمایی این فیلم در فجر سی و سوم باشد.

وی در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد آخرین فعالیتهای خود گفت: فیلمی با نام «درمدت معلوم» به کارگردانی وحید امیرخانی را پیش از عید نوروز در سکوت خبری شروع کردیم که فیلمبرداری آن با بازی اکبر عبدی، ویشکا آسایش، هومن سیدی و جواد عزتی به اتمام رسیده است.

تهیه کننده «اکباتان» ادامه داد: به تازگی حسن ایوبی تدوین این فیلم را به اتمام رسانده است و در حال حاضر آریا عظیمی نژاد مشغول ساخت موسیقی متن و حسین ابوالصدق نیز صداگذاری این فیلم را انجام می دهند.

شریف در مورد فضای این فیلم نیز توضیح داد: فیلم سنمایی «در مدت معلوم» به مشکلات پیرامون جوانان بعد از سن بلوغ می پردازد و لوکیشن های فیلم ما در شهر تهران و حوالی استان تهران بود.

وی در عین حال افزود: بعد از تکمیل مراحل فنی فیلم را جهت صدور پروانه نمایش ارسال خواهیم کرد و در نهایت شاید نام فیلم را تغییر دهیم.

تهیه کننده «عملیات مهدکودک» یادآور شد: نسخه نهایی فیلم سینمایی «در مدت معلوم» تا اواخر آبان ماه آماده نمایش می شود اما قصد اکران این فیلم را نداریم و فیلم را به سی و سومین جشنواره فیلم فجر ارسال خواهیم کرد.

بنابراین گزارش، تهیه فیلم سینمایی «در مدت معلوم» مشترکاً بر عهده سید محسن جاهد و رویا شریف بوده است.

برپایه این گزارش، رویا شریف که خود سابقه بازیگری در فیلم های سینمایی «اکباتان» و «بهشت اینجاست» را دارد تا به حال دو فیلم سینمایی «عملیات مهدکودک» به کارگردانی فرزاد اژدری و «اکباتان» به تهیه کنندگی مهرشاد کارخانی  را تهیه کرده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.