سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۳

در گفتگوی زرگرنژاد با سینماپرس عنوان شد

«پایان خدمت» در آستانه صدور پروانه نمایش/ فیلم دوباره تدوین و صداگذاری شد

فیلم سینمایی پایان خدمت به کارگردانی حمید زرگرنژاد

سینماپرس: حمید زرگرنژاد کارگردان سینما صبح امروز گفت: سال گذشته در زمان جشنواره فیلم فجر به دلیل ضیق وقت در انجام امور فنی نتوانستیم نسخه چندان قابل قبولی ارائه دهیم و لذا مجدداً فیلم به تازگی جهت اکران تدوین ، صداگذاری و اتالوناژ شده است.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس اظهار داشت: تدوین (مستانه مهاجر) با صداگذاری (علی ابوالصدق) و همراهی موسیقی (امیر توسلی) به فیلم ضرباهنگی منطقی  بخشیده است.

این کارگردان سینما در مورد تغییرات نسبت به نسخه به نمایش درآمده در فجر سی و دوم گفت: این فیلم  نسبت به نسخه به نمایش در آمده در جشنواره فیلم فجر سال گذشته از ریتم تند تری برخورداراست و کمی کوتاه تر شده است.

وی یادآور شد: هم اکنون فیلم در حال طی کردن مراحل اداری صدور پروانه نمایش و همچنین حضور در چند جشنواره بین المللی است.

بنابراین گزارش،  فیلم سینمایی «پایان خدمت» در سی و دومین جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه ، بهترین فیلمبرداری و بهترین بازیگر مرد و نیز برنده بهترین بازیگر مرد (امیر جدیدی) در بخش نگاه نو (مسابقه فیلم های اول) شد.

وی به دیگر ویژگی های فیلم خود اشاره کرد و افزود: بازی منسجم سعید راد در کنار رامین راستاد ، سعید داخ، محمد فیلی و حسین سلیمانی به فیلم لحنی مستند گونه و باور پذیر داده است.

بنابراین گزارش، تهیه کنندگان اثر فوق علیرضا جلالی و حمید آخوندی هستند که در کارنامه خود فیلم موفق «روز سوم» ساخته محمد حسین لطیفی را دارند .

بهروز افخمی  فیلمنامه «پایان خدمت» را طی مدت یازده ماه  در سال ۹۰ و۹۱ نوشته  و صدا برداری فیلم را امین میر شکاری برعهده داشته است .

همچنین علی اوسیوند ، پیام احمدی نیا ، فرهاد بشارتی و حسین توشه در این فیلم نقش آفرینی نموده اند .

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: مینا دختری که به همراه چند مامور در راه انتقال به خانه سلامت و پزشکی قانونی در شیراز می باشد، در بین راه با یکی از سربازها متواری شده و سعید راد که ایفاگر نقش افسر نگهبان می باشد به دنبال آن ها راهی جاده می شود و ...

برپایه این گزارش، حمید زرگرنژاد به تازگی فیلمنامه «برای مرجان» که مضمون اجتماعی دارد را به پایان رسانده است . این فیلم که دومین اثر بلند سینمایی محسوب میشود به نوعی ادامه زندگی شخصیت اصلی فیلم سینمایی «پایان خدمت» در شهر تهران است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.