دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۵

بهاره رهنما و شقایق دهقان با هم خواهر می‌شوند

ایسنا: نمایش «اسپانیایی» اثر مشهور یاسمین رضا به کارگردانی شیوا اردویی و با بازی بهاره رهنما و شقایق دهقان در فرهنگسرای نیاوران به صحنه می‌رود.

بهاره رهنما از بازیگران این اثر نمایشی در گفت‌وگویی با ایسنا، گفت: نمایشنامه «اسپانیایی» یکی از عجیب‌ترین آثار یاسمین رضا است که طرفداران و مخالفان زیادی دارد و تا کنون در کشورهای زیادی اجرا شده است.

1413787380359_24.jpg

وی افزود: مضمون این اثر درباره گذر زمان و تنهایی است. من و شقایق دهقان در این نمایش نقش دو خواهر را بازی می‌کنیم که من بازیگر سینما و شقایق دهقان بازیگر تئاتر است، این دو خواهر هر دو در آستانه ۴۰ سالگی هستند، شخصیت که شقایق آن را بازی می‌کند با استعدادتر است اما من موفق‌تر هستم. آن‌ها زندگی عجیب‌و غریبی دارند و مادرشان قرار است با مردی که بسیار از خودش کوچک‌تر است، ازدواج کند.

این بازیگر اضافه کرد: آثار یاسمین رضا را خیلی دوست دارم، او تنهایی انسان معاصر و درد و رنج‌هایش را به خوبی به تصویر می‌کشد.

نمایش اسپانیایی از ۱۸ آبان در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران اجرای خود را آغاز می‌کند.

در این نمایش فرزانه نشاط خواه، رامین ناصر نصیر، بهاره رهنما‌، شقایق دهقان و مزدک رستمی به عنوان بازیگر حضور دارند. همچنین بهاره رهنما و سارا زراعت بیشه (طراح لباس)، شیوا اردویی(طراح صحنه) رضا مولایی (مشاور کارگردان)،‌ آرش عشایری(عکاس) احمد رضا امیرزمردی(تهیه کننده و مجری طرح)‌، مریم ابراهیمی (دستیار کارگردان و برنامه‌ریز) این نمایش هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.