جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۵

مستندی ۵۲ قسمتی از سیما

پشت پرده شورای روابط خارجی آمریکا در «صداهای مخالف»

صداهای مخالف

سینماپرس: «حقیقت و دروغ‌ها» عنوان مستندی است که به حقیقت پشت پرده شورای روابط خارجی آمریکا که نهادی خصوصی و در عین حال قدرتمند است می‌پردازد.

به گزارش سینماپرس، قسمتی دیگر از سری جدید مجموعه «صداهای مخالف» که با هدف بررسی و نقد لیبرالیسم غرب و آسیب‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی آن در شبکه مستند سیما ساخته شده، امروز جمعه، ۲۵ مهر ماه، از این شبکه پخش می‌شود.

در برنامه «صداهای مخالف» برای نخستین بار فیلم‌های مستندی که فیلمسازان پیشرو غربی در نقد سیستم غرب ساخته شده‌اند، پخش و با حضور کار‌شناسان نقد می‌شود. این فیلم‌ها توسط فیلمسازان مستقل و معترض غربی و با هدف روشنگری افکار عمومی جهان از حقایق پشت پرده جریانات سیاسی غربی ساخته شده است.

«حقیقت و دروغ‌ها» عنوان مستندی است که در این قسمت این برنامه پخش و نقد خواهد شد. این مستند به حقیقت پشت پرده شورای روابط خارجی آمریکا که نهادی خصوصی و در عین حال قدرتمند است می‌پردازد. این نهاد از چهره‌های پر نفوذ بانک‌ها، صنایع، ارتش و رسانه‌ها تشکیل شده است و تصمیمات مهم پشت صحنه سیاست آمریکا را اتخاذ می‌کند. بدون اینکه در قبال آن به مردم و رسانه‌ها پاسخگو باشد.

کار‌شناس این قسمت از برنامه فواد ایزدی خواهد بود و به نقد مستند «حقیقت و دروغ‌ها» می‌پردازد. «صدای مخالف» در ۵۲ قسمت ۶۰ دقیقه‌ای جمعه‌ها ساعت ۲۱ از شبکه مستند سیما پخش می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.