جمعه ۱۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۷

رونق سینماها با فیلم‌های برومند و میلانی

شکست رکورد فروش در سینماهای ایران/ «شهرموشها ۲» از مرز ۸/۵ میلیارد تومان گذشت

فیلم شهر موشها ۲

سینماپرس: «شهرموشها۲» از مرز ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان فروش در سینماهای کشور گذشت.

به گزارش خبرنگار سینماپرس  احمد مختاری از دفتر پخش «هدایت‌فیلم» در گفتگو با خبرنگار ما گفت:  فیلم سینمایی «آتش‌بس۲» پس از ۲۲ روز اکران و در اختیار داشتن ۲۴ سینما تا پایان روز پنجشنبه ۱۷ مهرماه یک میلیارد و ۳۷۵میلیون در تهران، ۵۱۰میلیون در شهرستان و در مجموع یک میلیارد و ۸۸۵میلیون تومان فروش داشته است.

همچنین امیر قطبی از دفتر پخش «فیلمیران» اظهار داشت: «خواب‌زده‌ها» پس از ۲۲ روز اکران در گروه آفریقا و با در اختیار داشتن ۴۰ سینما در تهران و شهرستان شب گذشته ۴۵ میلیون تومان در تهران فروش داشته است که در مجموع ۴۸۵ میلیون در تهران، ۲۸۵میلیون در شهرستان و ۷۷۰میلیون در کل فروش داشته است.

به گفته قطبی همچنین فیلم سینمایی «شهرموشها۲» که ۴۲ روز از اکران آن در گروه «قدس» می‌گذرد با در اختیار داشتن ۸۰ سینمای تهران و شهرستان بیش از ۸میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان فروش داشته است. این در حالیست که فیلم اخراجی ساخته ده نمکی تاکنون بالاترین میزان فروش را در طول این سالها داشته است.

غلامرضا فرجی مدیر شرکت پخش حوزه هنری فیلم سینمایی نیز فروش «خانوم» پس از ۲۳ روز اکران در گروه آزادی با در اختیار داشتن ۱۴ سالن سینمایی در تهران و اکران در هفت شهرستان را به ترتیب ۲۵۳میلیون و ۵۴میلیون و در مجموع ۳۰۷میلیون تومان اعلام کرد.

بر اساس این گزارش سعید خانی از دفتر پخش «نسیم صبا» هم در گفتگو با سینماپرس بیان داشت: فیلم سینمایی «آرایش غلیظ» پس از ۲۲ روز اکران در گروه استقلال و با در اختیار داشتن ۳۹ سینما ۵۸۲میلیون تومان در تهران و ۱۵۵میلیون تومان در شهرستان و در مجموع ۷۳۷ میلیون تومان فروش را تجربه کرده است.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.