سه‌شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۹

در گفتگو با سینماپرس عنوان شد

اصغری: باید برای اکران سینمای کودک فکر جدی کرد/ «بهشت از جنوب شرقی» اواسط آبان کلید میخورد

ابراهیم اصغری*

سینماپرس: ابراهیم اصغری تهیه کننده سینما بر لزوم اکران سینمای کودک در کنار اهدای جوایز تاکید کرد.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس مستقر در اصفهان اظهار داشت: موضوع کودک و نوجوان یکی از اولویت های اصلی ما باید باشد چرا که کودکان و نوجوانان  آینده سازان این مرز و بوم هستند برای همین باید روی آن ها  سرمایه گذاری ویژه ای داشته باشیم و از طریق  فرهنگ  و سینما خوراک خوبی برای آنها فراهم کنیم.

اصغری ادامه داد: برگزاری جشنواره کودک و نوجوان و ساخت آثار مطلوب برای کودکان باعث می شود تا سینمای کودک دوباره پوپا و فعال شود.

تهیه کننده «او خوب سنگ می زند» در ادامه یادآورشد: در کنار برگزاری و توزیع جوایز جشنواره کودک، باید بحث اکران فیلم های کودک را هم در نظر داشته باشیم تا کودکان و نوجوان ما  در طول سال بتوانند فیلم های مناسب گروه سنی خود را هم در سینماها ببینند.

وی تأکید کرد: باید برای اکران سینمای کودک فکر جدی صورت گیرد.

این تهیه کننده سینما در ادامه در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «بهشت جنوب شرقی» اظهار داشت: امیدوارم تا هفته آینده بازنویسی فیلمنامه جدید توسط جواد اردکانی با محوریت شهدای وحدت تمام شود.

تهیه کننده «تبسم گرگ» ادامه داد:  بخشی از پیش تولید این فیلم را انجام داده ایم  و قرار است اواخر آبان این فیلم جلوی دوربین برود.

اصغری در پایان این گفتگو خاطرنشان کرد:  قرار است در این فیلم از بازیگران مطرح سینمای ایران  بهره ببریم.

بنابراین گزارش، فیلم های «او خوب سنگ می زند»، «پنجشنبه آخر ماه»، «شور شیرین»، «به کبودی یاس» و «شب حورا» در کارنامه تهیه کنندگی ابراهیم اصغری به ثبت رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.