جمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۴

گزارش سینماپرس از فروش فیلم‌های سینمایی

«آرایش غلیظ» نعمت الله، از فروش نیم میلیاردی گذشت/ «شهر موشها ۲» و «آتش بس ۲» همچنان یکه‌تاز در گیشه ها

آتش بس2-شهر موشها2

سینماپرس: در حالیکه فیلم«آرایش غلیظ» حمید نعمت‌الله از فروش نیم میلیاردی در گیشه ها گذشت اما همچنان «شهر موشها ۲» به کارگردانی مرضیه برومند در صدر فروش فیلمهای سینمایی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس غلامرضا فرجی مدیر پخش حوزه هنری در گفتگو با ما فروش فیلم «خانوم» به کارگردانی تینا پاکروان را تا آخر وقت پنج شنبه شب با ۱۴ سالن در تهران ۲۳۰ میلیون و در شهرستانها ۴۵ میلیون تومان اعلام کرد.

همچنین سعید خانی مدیر موسسه نسیم صبا از فروش فیلم«آرایش غلیظ» به کارگردانی حمید نعمت الله تا دیشب با ۲۰ سالن در تهران به مبلغ ۳۹۱ میلیون و در شهرستان ها تا ۱۱۶ میلیون تومان خبر داد.

امیر قطبی از شرکت پخش فیلمیران نیز به خبرنگار ما گفت: «خواب زده ها» به کارگردانی فریدون جیرانی تا شب گذشته در طول ۱۴ روز در ۲۰ سالن در تهران ۲۹۰ میلیون تومان و در شهرستانها ۱۱۵ میلیون و در مجموع با احتساب فروش شهرستان ۴۰۵ میلیون تومان فروش کرده است.

بر اساس گزارش سینماپرس علی سرتیپی نیز در گفتگو با خبرنگار ما اعلام کرد از آنجا که برای حضور در جشنواره فیلم کودک در اصفهان بسر می برد آمار دقیقی از فروش میلیاردی فیلم «شهر موشها ۲» هنوز ندارد که به محض اطلاع متعاقبأ اعلام خواهد کرد.

در عین حال محمد مختاری از هدایت فیلم در گفتگو با سینماپرس فروش «آتش بس ۲» به کارگردانی تهمینه میلانی را با با ۲۲ سالن در طول ۲۹ روز در تهران ۸۹۵ میلیون و در شهرستانها ۲۶۰ میلیون تومان اعلام کرد. وی در ادامه با توجه به شهادت امام محمد باقر(ع) در روز گذشته و تعطیلی سینماها تا ساعت ۶ عصر دیروز از فروش ۷۶ میلیون تومانی این فیلم در تهران در طول یک شب خبر داد.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.