سه‌شنبه ۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۷

«روزگاری عشق و خیانت» نیمه دوم سال اکران می شود

روح الله شمقدری در جلسه نقد و بررسی فیلم سینمایی«روزگاری عشق و خیانت»

روح الله شمقدری تهیه کننده فیلم«روزگاری عشق و خیانت» به «نسیم»، گفت: اینکه بگوییم پاییز زمان خوبی برای اکران نیست و زمستان هم نباید حرف اکران را زد زیاد منطقی نیست؛ باید روی تبلیغات فیلم کار کرد تا هر زمانی که روی پرده می‌رود مخاطب جذب کند

روح الله شمقدری تهیه کننده "روزگاری عشق و خیانت" درباره وضعیت اکران این فیلم به خبرنگار «نسیم»، گفت: خوشبختانه در نمایشهایی که فیلم در جشنواره مقاومت داشت مورد توجه مخاطبان قرار گرفت و جزو کارهای مخاطب پسند بود. همین امیدوارمان میکند به اکران عمومی فیلم.

وی ادامه داد: پروانه نمایش فیلم را هم گرفته ایم اما هنوز زمان مناسب برای پخش پیدا نکرده ایم چراکه به فشردگی اکران در نیمه دوم سال خورده ایم و ترافیک فیلمهایی که میخواهند اکران شوند.

این تهیه کننده با اشاره به اینکه اعتقادی به زمانهای زنده و مرده اکران ندارد افزود: اینکه بگوییم پاییز زمان خوبی برای اکران نیست و زمستان هم نباید حرف اکران را زد زیاد منطقی نیست. باید بر روی تبلیغات فیلم کار کرد تا در هر زمانی که روی پرده میرود بتواند مخاطب جذب کند. ما هم دنبال این هستیم که "روزگاری عشق و خیانت" را نیمه دوم سال اکران کنیم.

شمقدری با بیان اینکه برای اکران عمومی فیلم را مجددا تدوین کرده اند اظهار داشت: نسخه جدید نسبت به نسخه جشنواره حدودا 4 دقیقه ای تغییر پیدا کرده است و باعث شده کار چند پله جلوتر برد.

این تهیه کننده درباره اینکه آیا کارهای بعدی اش را هم به مانند دو کار قبلی با حمایت بخش دولتی خواهد ساخت یا نه به «نسیم»، گفت: باید گام به گام جلو برویم. فعلا میخواهم "عشق و خیانت" اکران شود و بعد از اکران آن برای کارهای بعدی تصمیم بگیریم. هر کاری شرایط تولید خاص خودش را دارد و در بسیاری از آثار استراتژیک این خودِ ارگانها هستند که سفارش تولید میدهند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.