سه‌شنبه ۸ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۶

اختصاصی سینماپرس

تغییر اعضای هیأت مدیره موسسه تصویر شهر در سکوت خبری/«رضاداد» سرانجام از شهرداری رفت!

اعضای هیئت مدیره موسسه شهر

سینماپرس: اعضای هیأت مدیره موسسه تصویر شهر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در سکوت خبری تغییر کردند.

به گزارش خبرنگار سینماپرس بر اساس اطلاعات مندرج در سایت اداره کل امور مجامع و شورای سازمان های شهرداری تهران در پی جلسه مورخه پنج مرداد ماه امسال شهاب مرادی دهقی، اکبر نبوی منش، محمد خزایی فدافن، سید علی احمدی محلاتی و پژمان لشگری پور به ترتیب به عنوان رئیس هیأت مدیره، نایب رئیس و سه عضو هیأت مدیره این موسسه برگزیده شدند.

بر اساس پیگیری های انجام شده، حجت الاسلام شهاب مرادی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران که از سال گذشته با حکم محمد باقر قالیباف بر این مسند منصوب شده است، طی احکامی اکبر نبوی تهیه کننده و منتقد سینما که در حال حاضر یکی از مشاوران فرهنگی مدیر عامل فارابی نیز است را به همراه محمد خزایی تهیه کننده سینما و دبیر فعلی جشنواره بین المللی فیلم مقاومت، سید علی احمدی تهیه کننده تلویزیون و رئیس فعلی فرهنگسرای رسانه و پژمان لشگری پور تهیه کننده و از مدیران سابق بنیاد فارابی را به عنوان اعضای جدید موسسه تصویر شهر معرفی نموده است.

از زمان انتصاب این افراد تاکنون دو جلسه برگزار شده و ابقای سید هادی منبتی در جایگاه مدیر عامل این موسسه ازجمله اطلاعات دیگر پیرامون خبر مذکور است که متأسفانه تاکنون از سوی روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و یا موسسه تصویر شهر پیرامون آن اطلاع رسانی لازم صورت نگرفته است

نکته قابل توجه در انتصابات یاد شده جدا شدن علیرضا رضاداد مشاور عالی فعلی رئیس سازمان سینمایی دولت یازدهم پس از سالها از عضویت در هیأت مدیره موسسه مورد اشاره  و به نوعی از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است.

وی که پس از مدیریت محمد رضا مهراندیش و ایرج تقی پور در این موسسه تلاش بسیاری را برای انتصاب ابراهیم داروغه زاده مدیر عامل اسبق موسسه رسانه های تصویری در دولت نهم در این مجموعه بکار گرفته بود، توانست به روشها و لابی های مختلف شرایط ویژه ای را برای فیلمسازی برخی از سینماگران وابسته به جریان خانه سینما با بودجه این موسسه فراهم نماید؛ همچنین در دوران حضور وی ایجاد برخی تعهدات بی پشتوانه در قبال سینماگران از جمله در خصوص تولید فیلم «چهل سالگی» علیرضا رئیسیان که به رسانه ها نیز کشیده شد برای مدیران وقت موسسه مشکل ساز شده بود. وی از سال گذشته تا به حال مسئولیت برگزاری جشنواره فیلم فجر را در دولت تدبیر و امید بر عهده گرفته است.

موسسه تصویر شهر از جمله موسسات سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است كه تولید محصولات سینمایی و تلویزیونی، اداره پردیس های سینمایی شهرداری تهران و برگزاری طرح هایی چون جشنواره فیلم شهر در دوره های پیشین و زنگ سینما را در دستور كار خود داشته است.

 

نظرات

  • رضا ۱۳۹۳/۰۷/۰۸ - ۱۶:۳۶
    2 0
    چقدر تکراری و چقدر آدمهای تکراری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! خسته نشدند آدمهایی که همه جا هستند و هیچ تاثیری بر روند فرهنگی هنری جامعه ندارند و فقط سوابق حضورشان آنهم در سن وسال روز بروز افزون شده نه اثر گذاریشان بر مدیریت فرهنگی هنری کشور آش همانا و کاسه هایش رنگین تر!!!!!

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.