سه‌شنبه ۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۰

تولید یک تله فیلم به کارگردانی حسن حج گذار

«شهرام قائدی» بازیگر اصلی «سکه»/ تله فیلمی که با شر شروع و با خیر به پایان می رسد

شهرام قائدی و سمسارزاده در مجموعه تلویزیونی چهارچرخ به کارگردانی جواد مزد آبادی

سینماپرس: با قطعی شدن حضور شهرام قائدی، سارا منجزی، فلور نظری، پوراندخت مهیمن، کوروش معصومی، علی کاظمی و... در فیلم «سکه»، این تله فیلم به زودی مقابل دوبین خواهد رفت.

با انتخاب شهرام قائدی برای ایفای نقش اصلی در فیلم «سکه»، پیش تولید این فیلم ویدئویی به کارگردانی حسن حج گذار آغاز شد.

به گزارش سینماپرس، این فیلم به کارگردانی حسن حج گذار مقابل دوربین می رود و محتوایی خانوادگی دارد. فیلم در پی مطرح کردن سبک زندگی صحیح  و مسائل مرتبط با ازدواج است. نقد تفکرات غلط درخصوص ازدواج و ترویج ازدواج آسان نیز برخی از مفاهیم این فیلم است.

حج گذار کارگردان در گفت و گو با خبرنگار ما، با بیان این مطلب که داستان با شر شروع و با خیر به پایان می رسد، گفت: «فیلم چهار شخصیت اصلی دارد که با یکدیگر خواهر و برادرند. «قدیر» و «ستاره» و «شهاب» و «ژیلا» چهار شخصیت محوری این فیلم هستند و شهرام قائدی قرار است نقش شخصیت قدیر را ایفاء کند. او جوانی است که در ابتدای فیلم از محل کار خود اخراج می شود و با همراهی دوستانش تصمیم به انتقام می گیرد. طراحی این نقشه انتقام و ماجراهای مربوط به آن، اتفاق های داستان را رقم می زند.»

این فیلم در مدت زمانی حدودا ۲۰ روزه به زودی مقابل دوربین خواهد رفت و با پایان تولید، برای پخش به تلویزیون عرضه خواهد شد.

 فیلم «سکه» به تهیه کنندگی «پرویز فارسیجانی» در موسسه فرهنگی ـ هنری نگین هستی تولید می شود. فیلم «رونوشت» نوشته و ساخته حسن حج گذار نیز به زودی وارد شبکه خانگی خواهد شد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.