دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۵

۲۲ تا ۲۷ مهرماه در تهران

۵ فیلم‌ کوتاه از شهرام مکری در بخش جنبی جشنواره فیلم کوتاه مرور می‌شود

شهرام مکری*

سینماپرس: پنج فیلم کوتاه از شهرام مکری در بخش جنبی جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران به نمایش در خواهد آمد.

به گزارش سینماپرس،فیلم «جذابیت پنهان» تولید ۱۳۷۵ با مدت زمان ۱۳ دقیقه، «محدوده دایره» تولید ۱۳۸۴ با مدت زمان ۱۵ دقیقه، «طوفان سنجاقک» تولید ۱۳۸۰ با مدت زمان ۱۵ دقیقه، «آندوسی» تولید ۱۳۸۶ با مدت زمان ۱۵ دقیقه، «خام، پخته، سوخته» تولید ۱۳۸۷ با مدت زمان ۱۵ دقیقه از جمله این فیلم‌ها خواهد بود.

شهرام مکری ساخت فیلم‌های بلند سینمایی «اشکان، انگشتر متبرک و چند داستان دیگر» و  «ماهی و گربه» را در کارنامه دارد. او در بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران توانست تندیس بهترین فیلم تجربی در بخش مسابقه بین‌الملل را دریافت کند.

یادآور می‌شود سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ۲۲ الی ۲۷ مهرماه در تهران برگزار خواهد شد.

نظرات

  • اشکان ۱۳۹۳/۰۷/۰۸ - ۱۰:۰۳
    1 0
    با احترام به شهرام مکری عزیز باید بگویم آثار ایشان قبلا در جشنواره فیلم تهران مرور شده است، دبیر جشنواره فیلم تهران به جای پروبال دادن به چند نفر محدود از هیئت مدیره اصلی انجمن فیلم کوتاه و به اصلاح "حال دادن" به این آقایان در بخشهای مختلف جشنواره ها از هفته فیلم و عکس گرفته تا منطقه ای و فیلم تهران کمی هم به فکر دهه هشتاد و نود باشد به خدا چهره های جدید وارد فیلم کوتاه شده اند که نیاز به حمایت دارند و آثارشان جداب تر است .نمونه دیگر این تبعیض فیلمهایی که در سینمای هنر و تجربه پخش می شود! همه تولیدات خود مدیران سینمای جوان در دهه هفتاد است! و همین فیلمسازان؟ اندکی صبر ما هم هستیم ما را هم ببینید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.