جمعه ۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۱

آخرین اخبار از گیشه سینماها

«شهر موشها ۲»؛ فیلم ۶ میلیارد تومانی سینمای ایران/ مردم برای «آرایش غلیظ» ۳۰۰ میلیون پول دادند

فیلم شهر موشها ۲

سینماپرس: فیلم سینمایی «شهر موش‌ها ۲» ساخته مرضیه برومند در حال حاضر با ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان گیشه را تسخیر کرده و «آرایش غلیظ» نعمت الله هم ۳۰۱ میلیون به فروش رسیده است

 به گزارش سینماپرس، در پی اکران فیلم‌های سینمایی در روی پرده سینماهای کشور فیلم سینمایی «شهر موش‌ها ۲»، ساخته مرضیه برومند تا پایان روز گذشته پنجشنبه ۳ مهرماه به فروش ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی رسید.

این فیلم تا پایان روز گذشته در تهران ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و در شهرستان ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به فروش رسیده است.

بنابر این گزارش فیلم سینمایی «شهر موش‌ها ۲» در حال حاضر ۸۵ سینما در کل کشور در اختیار دارد و حدود یکماه از اکران آن می‌گذرد.

بر اساس این گزارش فیلم سینمایی «خواب‌زده‌ها» ساخته فریدون جیرانی در مدت ۸ روز به فروش ۲۳۵ میلیون تومانی دست یافت. این در حالی است که فروش «خواب‌زده‌ها» در تهران تا پایان روز پنجشنبه سوم مهرماه ۱۷۵ میلیون تومان و در شهرستان ۶۰ میلیون تومان از گیشه را به خود اختصاص داده است و در حال حاضر ۲۴ سینما در کل کشور در اختیار دارد.

فروش فیلم«خانوم» نیز طی مدت ۹ روز نمایش ۱۰۱ میلیون تومان اعلام شد. 

سعید خانی مدیر پخش موسسه نسیم صبا هم فروش فیلم سینمایی «آرایش غلیظ»‌ ساخته حمید نعمت‌الله را تا پایان روز پنجشنبه سوم مهرماه در تهران ۲۳۱ میلیون تومان اعلام کرد.

خانی گفت: در حال حاضر ۲۵ سینما در سراسر کشور در اختیار داریم و با این حال طی مدت ۹ روز نمایش ۳۰۱ میلیون تومان سهم «آرایش غلیظ» از گیشه سینماهای کشور بوده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.