چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۶

در گفتگو با سینماپرس مطرح شد

توسلی: «جاده قدیم» بعد از محرم پخش می شود/ موسیقی ۸ قسمت از سریال بهرامیان را ساخته‌ام

امیر توسلی اهنگساز مختارنامه

سینماپرس: امیر توسلی آهنگساز سینما و تلویزیون از پخش سریال بهرام بهرامیان بعد از ماه محرم خبر داد و گفت: «علاوه بر ساخت موسیقی تیتراژ آغازین و پایانی، موسیقی ۸ قسمت از سریال «جاده قدیم» ساخته بهرامیان را ساخته ام.»

توسلی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: «این سریال فضایی روستایی با تمی طنز دارد. موسیقی این کار به لحاظ ساختاری به شدت متفاوت و تازه است هم در کارهای خودم و هم در سریال های تلویزیونی؛ به طوری که می توانم بگویم چنین موسیقی در هیچ یک از سریال های تلویزیون نشنیده ام.»

این آهنگساز در ادامه بیان داشت: «در حال حاضر مشغول ساخت موسیقی برای سریال «معراجی ها» و «دولت مخفی» هستم. خوشبختانه امسال روند ساخت موسیقی برای سریال ها کمی استاندارد شده و من به عنوان آهنگساز چند قسمت از پخش تلویزیون جلوتر هستم.»

وی اضافه کرد: «دولت مخفی» به سفارش گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه دو در ۲۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای در حال تولید است.

لاله اسکندری، پژمان بازغی، علی اوسیوند، مهتاج نجومی، امیر آتشانی، مریم بوبانی، کاوه خداشناس، سام درخشانی  و ابراهیم برزیده از بازیگران سریال «دولت مخفی» هستند.

توسلی در پایان بیان داشت: «برای ساخت موسیقی ۲ پروژه سینمایی صحبت کرده ام اما فعلا نمی توانم نام فیلم ها را عنوان کنم. اما به احتمال بسیار زیاد آهنگسازی آن ها را قبول می کنم.»

شاین ذکر است سریال «دولت مخفی» به کارگردانی عبدالحسن برزیده و تهیه‌کنندگی علیرضا جلالی و حمید آخوندی در شهرک دفاع مقدس تولید شد. این سریال داستان سعید است که در جریان جنگ پدر خود را از دست داده و برای نجات جان سایر اعضای خانواده‌اش، آنان را به شمال می‌آورد؛ شهری که محل سکونت پروانه و خانواده‌اش است. رفت و آمد سعید در مسیر جنوب و شمال چندان به‌طول نمی‌انجامد و با اسارت او، رابطه‌اش با پروانه قطع می‌شود تا اینکه ... .

سریال «دولت مخفی» جزو سریال های گروه الف تلویزیون و درباره اسرای ایرانی در عراق و زندگی حجت الاسلام سید علی اکبر ابوترابی در زمان اسارت است و قرار است روایتگر گذارندن لحظه به لحظه‌های دوران اسارت از سوی اسرا و خانواده های چشم انتظار آن ها باشد و در قالبی داستان گونه، صبر، اراده و استقامت این هموطنان را به تصویر بکشد.

از دیگر بازیگرانی که در سریال «دولت مخفی» ایفای نقش می‌کنند، می‌توان به علی‌اکبر امیرآتشانی (غفور)، مهتاج نجومی (فروغ)، مریم بوبانی (صفورا)، هادی قمیشی‌بزرگ (حاج‌نایب)، کاوه خداشناس (اصغر)، ابراهیم برزیده (پرویز)، مریم سلطانی (پرستو)، کریم خودسیانی (اشکان)، محمدرضا رهبری (رحیم)، شهروز ابراهیمی و… اشاره کرد.

سریال «جاده قدیم» kdc داستان آغاز زندگی زوجی بنام نعمت و زینت است که  بعد از ازدواجشان همراه با یگ راس گاو که جهیزیه ی زینت خانوم است  و تنها دارایی آنها می باشد با این وضع به تهران می آیند … ماجرا از آن جا آغاز می شود که گاوشان در بدو ورود به تهران گم می شود و آن جاست که درد سرهای این زوج شروع می شود ... .

یکتا ناصر، شهرام حقیقت ‌دوست، حمیدرضا آذرنگ، آنا نعمتی، حسین ملکی، امید روحانی، حبیب دهقان‌نسب برخی از بازیگران این سریال هستند.

برچسب‌ها

نظرات

  • دریا ۱۳۹۴/۰۳/۱۸ - ۱۱:۳۵
    0 0
    عاشق آهنگش ام . عالیه

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.