یکشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰

بازی الهام چرخنده در «هانیه»تمام شد/ تصاویر

ایسنا: تهیه‌کننده سریال «هانیه» از پایان نقش الهام چرخنده در مجموعه‌اش خبر داد و گفت: سریال «هانیه» همچنان در منزل عمه سادات در حال تصویربرداری است. این روزها شخصیت‌ «هانیه» که با بازی سیما خضرآبادی همراه است، در قصه دچار بحران می‌شود.

 

علی مهام در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، خاطرنشان کرد: به احتمال قوی تا روز دوشنبه، ۳۱ شهریور ماه بازی الهام چرخنده در سریال «هانیه» به پایان برسد. در حال حاضر بازیگرانی چون عباس غزالی‌، زهرا سعیدی‌، محمد کاسبی‌، هستی مهدوی‌فر و سیما خضرآبادی مقابل دوربین هستند. «هانیه» به عنوان یکی از سریال‌های دفاع مقدسی جدید تلویزیون، ۳۵ روز است که در شهر یزد درحال پیگیری است. این مجموعه همچنان در لوکیشن‌ فضاهای داخلی در حال ضبط است و گروه سازنده تا پنج روز آینده در خانه عمه سادات مستقر هستند.

1411280570880_image-f6a84285e13a3617fcdfc999b2f85fa99a412ec6c7b7e5d8ba51418a9b9e1958-V.jpg

وی همچنین اعلام کرد: سریال «هانیه» حدود ۴۰ بازیگر دارد که ۹ تن از آنها شناخته شده هستند و سایر بازیگران مربوط به شهر یزد و تعدادی دیگر از بازیگران تهرانی هستند؛ در کل حدود دو سوم از بازیگران «هانیه» یزدی هستند.

تهیه‌کننده سریال «هانیه» در پایان از بازدید مدیر گروه فیلم‌های تلویزیونی شبکه دو از پشت صحنه مجموعه‌اش خبر داد و گفت: طی چند روز اخیر آقای کریمی – مدیر گروه فیلم‌های تلویزیونی شبکه دو - از نزدیک در جریان روند تولید این سریال در شهر یزد قرار گرفتند. همچنین جا دارد به این نکته اشاره کنم که اگر حمایت‌های مدیر امور عمومی شبکه دو سیما در این پروژه نبود ما نمی‌توانستیم کار را به راحتی پیش ببریم؛ چراکه «هانیه» پروژه‌ی هزینه‌بری است.

به گزارش ایسنا، سریال «هانیه» به کارگردانی سیدجلال دهقانی اشکذری برای پخش از شبکه دو سیما با موضوع انقلاب اسلامی درحال ساخت است.

«هانیه» در ۱۳ قسمت ۴۵ دقیقه‎ای ساخته می‌شود. داستان این مجموعه در حوالی سال ۱۳۵۷ در یزد اتفاق می‎افتد و ماجرای اصلی درباره زندگی ستوانی به نام سعید است که به همراه خانواده‌اش به یزد منتقل می‎شود و در خانه سید جعفر از بازاریان انقلابی این شهر سکونت می‎کند و حضور ستوان در خانه این مرد انقلابی ماجراهایی را به دنبال دارد.

جعفر دهقان، محمد کاسبی، میرطاهر مظلومی، عباس غزالی، الهام چرخنده، رزیتا غفاری، سیما خضرآبادی و... به همراه ۲۰ بازیگر یزدی در این سریال ایفای نقش می‎‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.