سه‌شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۳

ضرغامی به روحانی گزارش می‌دهد

رسانه ملی و اختصاص بیش از ۶۰۰ ساعت برنامه درباره عملکرد دولت

صداوسیما

سینماپرس: شبکه های رادیویی و تلویزیونی در هفته دولت ۶۳۸ ساعت برنامه در باره عملکرد دولت پخش کردند.

به گزارش سینماپرس، روابط عمومی رسانه ملی خبر داد: آمار منتشر شده از سوی معاونت برنامه ریزی و نظارت سازمان صدا و سیما نشان می دهد معاونت سیاسی با بیش از ۲۳۰ ساعت برنامه مختص هفته دولت در این هفته پیشتاز بوده و معاونت امور استان ها و معاونت صدا بعد از آن با پخش بیش از ۲۱۰ ساعت  و نیز ۱۱۴ ساعت برنامه بیشترین زمان را در این هفته در اختیار دولتمردان قرار داده اند.

برنامه های تولیدی این بخش ها برای هفته دولت شامل گزارش های عملکرد، گفت و گو ها، حضور دولتمردان در برنامه های زنده رادیویی و تلویزیونی و برنامه های تولیدی در این باره بوده است.  

در این هفته همه وزرای دولت یازدهم، معاونان رئیس جمهور، رئیس کل بانک مرکزی و روئسای سازمان های وابسته به دولت فرصت یافتند در برنامه های مختلف رادیویی و تلویزیونی و استودیوهای خبری به تشریح عملکرد یک ساله خود بپردازند.

در استان های کشور نیز استانداران و دیگر مدیران دولتی از دریچه دوربین شبکه های استانی یا از طریق میکروفون های استودیوهای رادیویی استانی با مردم سخن گفتند و خدمات دولت یازدهم را در یک سال گذشته برای مردم شرح دادند. در میان مراکز استانی صدا و سیما مازندران، همدان و فارس بیشترین زمان پخش خود را به هفته دولت اختصاص داده بودند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.