سه‌شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۴

مگر اسکار چقدر اهمیت دارد که موازین را تغییر دهیم؟

آرش امینی

فارس: مدیر کل حوزه ریاست و امور بین‌الملل سازمان سینمایی با اعلام این خبر که اولین جلسه هیأت انتخاب نماینده ایران برای اسکار در هفته آینده تشکیل می‌شود، گفت: قوانین و مقررات را بخاطر ارائه یک فیلم به اسکار تغییر نمی‌دهیم.

 

 آرش امینی مدیر کل حوزه ریاست و امور بین‌الملل سازمان سینمایی در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس درباره انتخاب نماینده سینمای ایران برای معرفی به مراسم اسکار گفت: اولین جلسه هیأت در هفته آینده تشکیل می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است برای معرفی یک فیلم به اسکار یکی از فیلم‌های سینمایی ایرانی که هنوز اکران نشده است در موعد زودتر روی پرده سینما بروند؟ گفت: هرگز این کار را نمی‌کنیم و قوانین و مقررات را بخاطر ارائه یک فیلم به اسکار تغییر نمی‌دهیم، مگر اسکار چقدر اهمیت دارد که به خاطر آن موازین را تغییر دهیم.

وی افزود: ممکن است به دلیل جشنواره فجر که جشن انقلاب است و متعلق به ماست گاهی نسبت به برخی تغییرات اقدام کنیم اما به دلیل مراسم اسکار بعید می‌دانم که موازین تغییر کند.

 هشتاد و هفتمین مراسم اسکار، آخرین یکشنبه ماه فوریه یعنی ۲۲ فوریه سال۲۰۱۵ مصادف با ۳ اسفند در شهر لس آنجلس برگزار می شود و ایران تا ۱۰ مهرماه فرضت دارد نماینده خود را به آکادمی معرفی کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.