سه‌شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۰

در مستندی به کارگردانی روناک جعفری

خاطرات شهاب حسینی و لعیا زنگنه از «مدار صفر درجه» روی آنتن می‌رود

مدار صفر درجه

سینماپرس: مستند «مدار صفر درجه» به کارگردانی روناک جعفری و تهیه کنندگی ناهید دل آگاه با عنوان «روزی که زمان ایستاد » در شبکه مستند سیما تولید شد.

به گزارش سینماپرس، این مستند که در قالب «یک فیلم، یک تجربه» آماده پخش شده است مراحل ساخت سریال مدار صفر درجه را به تصویر می  کشد.

در این مستند با بازیگران اصلی سریال همچون شهاب حسینی، لعیا زنگنه، ایرج راد، آتنه فقیه‌نصیری، پیام دهکردی و پیرداغر که یکی از هنرمندان بزرگ لبنان است گفت و گو شده است.

همچنین با گروه موسیقی که شامل آهنگساز و خواننده‌ سریال «مدار صفر درجه» افرادی مانند فردین خلعتبری و علیرضا قربانی ، بهرام زند، مدیر دوبلاژ سریال «مدار صفر درجه» و نیز تصویربردار سریال، مرتضی پورصمدی هم گفت و گو شده است.

همچنین از بخش های جذاب این مستند می توان به حضور یک سینماگر یهودی با نام هارون یشایایی اشاره کرد. ضمن این که بخش ویژه ای از این مستند نیز به صحبتهای حسن فتحی، کارگردان مدار صفر درجه و خانم ناتالی متی، بازیگر اثر در پاریس اختصاص دارد.

 گفتنی است مستند «مدار صفر درجه» در سه قسمت با عنوان «روزی که زمان ایستاد» مهر ماه از شبکه مستند پخش می‌شود.

برخی عوامل ساخت مستند «مدار صفر درجه» عبارتند از کارگردان روناک جعفری، تهیه‌کننده ناهید دل‌آگاه، تصویربردار مهرداد اصفهانی‌پور، مدیر تولید کیا عطاییان، صدابردار مهدی حسینی و عکاس مونا گلپایگانی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.