دوشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۷

کنسرت گروه محبوب وزیر امور خارجه برگزار می‌شود

فارس: کنسرت گروه موسیقی «آیان» به سرپرستی و خوانندگی هژیر مهرافروز در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار خواهد شد. محمد جواد ظریف از طرفدارهای پر و پا قرص این گروه است و در کنسرت گذشته این گروه هم حضور یافته بود.

به گزارش خبرنگار موسیقی فارس، گروه «آیان» در اوایل دهه ۸۰ آغاز به کار کرد . با انتشار دو آلبوم «قلندر» و «آیان» در سبک موسیقی تلفیقی طرفدارانی را برای خود پیدا کرد و کنسرت‌های زیادی را در ایران و خارج از کشور برگزار کرد.

این گروه که نزدیک به دو سال اجرای صحنه‌ای نداشتند، مرداد ماه دوباره به روی صحنه‌ رفتند و به اجرای قطعات دو آلبوم گذشته‌شان پرداختند. نکته قابل توجه کنسرت گذشته این گروه حضور محمد جواد ظریف در این کنسرت بود. ظریف در این کنسرت در دیدار و گفت و گویی که با «هژیر مهرافروز» داشت عنوان کرد که به عنوان یکی از علاقه‌مندان هنر ایشان از دوران قبل از وزارت تا امروز چند سالی است که کارهای این گروه را به صورت مستمر دنبال می‌کند.

در این کنسرت مجید مظاهری (کمانچه)، حسین حسینی (نی)، شهریار نظری (دف)، فرهاد صفری (تنبک و سازهای کوبه‌ای)، شاهد علیزاده (پیانو و تار)، نوید رهبر (سینتی سایزر)، فرشاد رضایی (گیتار باس)، نیما رمضان (گیتار الکتریک)، بردیا امیری (درامز) و هژیر مهرافروز (تار و نجوا) به نوازندگی خواهند پرداخت.

بر اساس این گزارش کنسرت گروه آیان به سرپرستی هژیر مهرافروز روز ۲۰ مهرماه و در دوسانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار خواهد شد. همچنین بلیت‌های این کنسرت از ۳۰ تا ۱۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.