دوشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷

ضبط تمرین تیم ملی بوکس

«سراب» جلوی دوربین رفت/چاری: قصد داریم شکل دیگری از سینمای اکشن را در این فیلم تجربه کنیم + تصاویر

فیلم سینمایی سراب

سینماپرس: فیلم سینمایی «سراب» به کارگردانی سعید چاری با ضبط سکانس های مربوط به تمرین تیم ملی بوکس آغاز شد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس ، فیلمبرداری فیلم سینمایی «سراب» به کارگردانی سعید چاری و تهیه کنندگی مهدی الهیاری با ضبط سکانس های مربوط به تمرین تیم ملی بوکس آغاز شد. 

برپایه این گزارش، این فیلم یک درام اجتماعی ورزشی  است که فیلمنامه اش توسط ثنا صادقی نوشته شده است و داستان یک قهرمان بوکس ایرانی را روایت میکند  که در زندگی اش تنها هدفش این بود که روزی قهرمان بوکس جهان شود و به همین دلیل نه فرصت درس خواندن پیدا می کند و نه به حرفه و فعالیتی می پردازد. او قهرمان می شود اما چون حرفه ، کسب و کار درست و حسابی ندارد دچار مشکلات مالی بسیار زیادی می شود و همین مشکلات مالی او را از هدفش دورتر و دورتر می کند و مسیر زندگی اش را به کل تغییر می دهد.

سعید چاری در خصوص روند تولید فیلم اظهار داشت: «سراب» یک فیلم بسیار سخت ، پر لوکیشن و پر بازیگر است، به طوری که در این فیلم ما حدود ۵۰ لوکیشن مختلف و بیش از ۸۵ بازیگر داریم و اغلب لوکشین ها هم خیلی خاص هستند . لوکیشن های مانند: خوابگاه دخترانه ، رینگ بوکس غیر قانونی و زیرزمینی ، دخمه های ترسناک ، خانه های عجیب باندهای تبهکاری و ... برخی از لوکشین های این فیلم هستند .

کارگردان «صداست که می ماند» در ادامه افزود: فضای این فیلم که بیشتر یک فیلم خیابانی است مدام در حال تغییر است و خیلی کم ما با مکان های تکراری در این فیلم مواجه می شویم و همین امر کار را سخت کرده است. یکی دیگر از نقاط قوت این فیلم هم می تواند مبارزات و مسابقات بوکس باشد که به دو صورت مسابقات قانونی و غیر قانونی است و برای ضبط این سکانس ها وقت بسیاری گذاشتیم و قصد داریم شکل دیگری از سینمای اکشن را در این فیلم تجربه کنیم .

وی با بازیگران این فیلم اشاره کرد و افزود: تا کنون بازیگرانی مانند: رضا رویگری ، شراره رخام، ثنا صادقی، امیرزریوند ، کیمیا بابائیان، کیسان کامجو ، ساناز حبیبی ، آیدا کرمی، سیاوش قاسمی و ... جلوی دوربین رفته اند .

سعید چاری در پاین این گفتگو خاطرنشان کرد: از آنجایی «سراب» یک فیلم ورزشی است از برخی چهره های ورزشی مطرح و قهرمانان کشور مانند: یوسف کرمی (قهرمان تکواندو) ، علیرضا استکی (مربی تیم ملی بوکس) و امیر حسین فشنگچی(به عنوان فوتبالیست) هم در این فیلم استفاده شده است .

عوامل سازنده این فیلم عبارتند از:

کارگردان: سعید چاری، تهیه کننده: مهدی الهیاری، مجری طرح: حبیب الهیاری، فیلمنامه: ثنا صادقی، مدیر تولید: مهدی قنبری، فیلمبردار: محسن دهقان نژاد، طراح گریم: جنان صدفی، طراح صحنه: محمد صفایی و ..  

فیلم سینمایی سراب

فیلم سینمایی سراب

فیلم سینمایی سراب

فیلم سینمایی سراب

فیلم سینمایی سراب

فیلم سینمایی سراب

فیلم سینمایی سراب

فیلم سینمایی سراب

فیلم سینمایی سراب

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.