دوشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۸

در گفتگو با سینماپرس مطرح شد

اسلاملو: موضوع تکفیری ها در «شهابی از جنس نور» برای مسئولان این دولت اهمیتی ندارد/ ای‌کاش دفاع از سینمای استراتژیک را از «اوباما» یاد می‌گرفتیم!

نشست خبری فیلم «شهابی از جنس نور » در جشنواره فیلم فجر

سینماپرس: محمدرضا اسلاملو کارگردان و تهیه کننده سینما پیرامون آخرین وضعیت «شهابی از جنس نور» گفت: «این فیلم تنها اثری است که به موضوع تکفیری ها می پردازد. و الان که تکفیری ها در حال تصرف خاورمیانه هستند و باید این روزها به اینگونه آثار توجه ویژه شود انگار برای برخی متولیان سینمایی کشور این مسئله چندان اهمیتی ندارد!»

اسلاملو در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: «من به بدی و خوبی عملکرد مسئولین کاری ندارم، خودشان قضاوت کنند! از جشنواره فیلم فجر تاکنون منتظر هستم تا فیلم را برای اصلاح به من بدهند ولی هنوز فیلم را تحویل من نداده اند. دلیل آن هم شاید عدم دغدغه مسئولین در این زمینه است.»

کارگردان فیلم «شهابی از جنس نور» در ادامه اظهار داشت: «باید به اوباما نمره ۲۰ داد چرا که گفته است سینمای هالیوود در کنار ماست و ما در کنار هالیوود ایستاده ایم، هالیوود مجری سیاست های ماست؛ ببینید فردی که ما دشمن خطابش می کنیم چگونه از سینمای کشورش دفاع می کند. اما حال در ایران ببینید چگونه با سینمای استراتژیک برخورد می شود!»

وی افزود: «نمی دانم مسئولین سینمای ما با وجود اینکه انسان های شریفی هستند به اهمیت مسئولیتی که قبول کرده اند واقف هستند یا خیر؟ خودشان قضاوت کنند آیا به اندازه ای که اوباما در کنار سینمای کشورش ایستاده در کنار سینمای کشورشان ایران ایستاده اند؟»

اسلاملو بیان داشت: «البته در اینکه آمریکا دشمن ماست هیچ شکی وجود ندارد اما باید برخی از مسئولین متوجه اطراف خودشان هم باشند. حداقل از دشمن یاد بگیریم.»

این کارگردان و تهیه کننده تصریح کرد: «تعریفی که برخی از مسئولین ما از مسئولیت دارند با تعریفی که ما از انقلاب اسلامی داریم، یکسان نیست. هر فیلمی تا ساخته شود یکسری مشکلاتی دارد و طبیعی است که فیلم من هم از این امر مستثنی نیست. مسئولین باید سنگها را از جلوی پای من بردارند.»

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.