شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۹

روایت هنرمندان از دیدار با رهبری

شورجه : خورشید دربستر بیماری هم نورش حیاتبخش است

جمال شورجه

سینماپرس: جمال شورجه گفت: قطعاً دیدار با رهبری در همه هنرمندان حس شعف و انرژی به وجود می آورد و لبخند و چهره نورانی مقام معظم رهبری در بستر بیماری مانند خورشید پرفروغ به بنده و دیگر دوستان انرژی می‌داد وباید بگویم که خورشید در بستر بیماری نیز نورش حیات بخش است.

جمال شورجه کارگردان سینما درگفتگو با خبرنگارسینماپرس گفت: دیدار با مقام معظم رهبری  و ولی امرمسلمین توفیق بزرگی است که به هرکس دستت نمی‌دهد. این دیدار توفیقی برای من و دوستان بود که در روز جمعه به دیدار نایب امام زمان(عج) برویم.

وی درادامه افزود: از اینکه مقامم معظم رهبری در سلامت هستند جای شکر دارد و باید از خدا شاکر باشیم که سایه ایشان را بر سر ملت جهان اسلام حفظ کرده است.

کارگردان فیلم سینمایی «حماسه مجنون» درادامه گفت:  مردم شهیدپرور ایران اسلامی برای سلامتی مقام معظم رهبری دست به دعا بردارند تا ایشان را در سلامتی کامل و با صلابت زیارت کنیم و خداوند را شاکر باشند که ایشان را برای مملکت نگه داشته و ان شاالله این توفق دوباره به همه مردم و هنرمندان دست بدهد تا ایشان را در حسینیه امام (ره) ملاقات کنیم.

وی درپایان خاطر نشان کرد: برای ما همین کافی است که ایشان را از نزدیک ملاقات کرده و بوسیدن دست مقام معظم رهبری می‌تواند در ادامه ما را در راستای هدف نظام نیرومند و ثابت قدم نگه دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.