یکشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۹

به بهانه ورود یک فیلم جدید به شبکه ویدئویی

مجید مظفری: حضور حامد بهداد در «چرک نویس» برای فروش فیلم نبوده است

فیلم چرک نویس

سینماپرس: مجید مظفری بازیگر شناخته شده سینمای ایران در گفتگو با سینماپرس از علت انتخاب «حامد بهداد» برای بازی در فیلم«چرک نویس» که وی تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد سخن گفت.

به تازگی فیلم ویدئویی «چرک نویس» به کارگردانی علی جناب، تهیه کنندگی مجید مظفری و احمد تاجیک و بازیگری حامد بهداد وارد شبکه نمایش خانگی شده است.

به همین بهانه مظفری در گفتگو با سینماپرس، در مورد اینکه انتخاب حامد بهداد به عنوان بازیگر در فیلم تا چه حد بخاطر تأثیر در فروش فیلم بوده است، گفت: «اصلا چنین هدفی نداشتم. اگر این نقش به حامد بهداد نمی خورد هرگز ایشان را انتخاب نمی کردم.»

وی ادامه داد: البته با حضور چهره در کارهای سینمایی و ویدئویی موافق هستم اما حضور حامد بهداد تنها به دلیل مطابقت کاراکتر وی با نقش اول این تله فیلم بود.»

مظفری همچنین در پاسخ به این سوال که آیا بر اساس یک رویه غلط در انتخاب بازیگر، تهیه کنندگی شما، دلیل حضور دخترتان «نیکی مظفری» در فیلم بوده است یا نه، خاطرنشان کرد: « دخترم نمی خواست در شبکه نمایش خانگی با یک نقش خیلی کوتاه وارد شود و این ذهنیت کاملا اشتباه است که چون من تهیه کننده فیلم هستم دخترم در فیلم حضور دارد.»

وی تصریح کرد: «نیکی به درخواست کارگردان برای بازی در این فیلم دعوت شد. اگر چنین بود که من باید نقشی که به «شبنم درویش» داده شده بود را به دخترم می دادم چرا که نقش وی در فیلم، بلند است.»

وی افزود: «من تاکنون ۲۰ فیلم تلویزیونی و سینمایی را تهیه کنندگی کرده ام؛ اما اولین بار است که دخترم در کار من بازی می کند.»

مظفری در مورد تکرار این تجربه افزود: «اگر استقبال از فیلم خوب باشد باز هم در حوزه نمایش خانگی کار خواهم کرد.»

«چرک نویس» عنوان فیلمی است با بازی حامد بهداد، مجید مظفری، شبنم درویش، علیرضا کمالی، زهیر یاری، نیکی مظفری، نیره فراهانی، مجید غفاری، مجتبی سلمانی، کاملیا ابراهیمیان، مسعود اسحاقی، حسین کریمخان زند و با معرفی علی تاجیک.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: پس از سالها، کتابی به حمید سپرده می شود برای نوشتن.  قتل هایی در محله اتفاق می افتد که شبیه چرک نویس هایی از کتاب است که حمید شب ها آنها را دور می اندازد. پلیس بر سر دو راهی است که آیا قتل ها به دست حمید صورت می گیرد یا به دست دیوانه ای فرار کرده از زندان که در محل پرسه می زند

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.