جمعه ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۵

سید محسن وزیری خبر داد

فیلمبرداری «دریا کنار» معیریان از نیمه گذشت

 سید محسن وزیری*

سینماپرس: سید محسن وزیری تهیه کننده سینما صبح امروز از اتمام بیش از ۶۰ درصد فیلمبرداری «دریا کنار» به کارگردانی آرش معیریان خبر داد.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «دریا کنار» به کارگردانی آرش معیریان گفت:  بیش از ۶۰ درصد جلوی دوربین رفته است و اکنون در شمال کشور مشغول گرفتن سکانس های شهربازی هستیم و از صبح جمعه همه بازیگران این فیلم در لوکیشن نوشهر جلوی دوربین می روند.

وزیری افزود: فتحعلی اویسی، سیروس گرجستانی، نادر سلیمانی،  فلورا نظری، محمدعلی وزیری، سحر قریشی ، محمدرضا وزیری، سارا منجزی، داریوش سلیمی و فریبا نادری در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

تهیه کننده «شیر و عسل» ادامه داد: فیلمبرداری این فیلم احتمالاً تا اواخر هفته آینده به اتمام می رسد و وارد مراحل پس تولید این فیلم خواهیم شد. تمام لوکیشن های این فیلم در شمال کشور در هتل نارجستان، بایبل، بابلسر و محمود آباد جلوی دوربین رفت.

  بر پایه این گزارش، «دریا کنار» یک ملودرام اجتماعی  با زمینه‌های حادثه‌ای و دلهره‌آور است که داستانی اجتماعی، طنز و عاشقانه دارد و با محوریت صفت اخلاق مذموم غیبت شکل می‌گیرد. رضا قهرمانی فیلمنامه را نوشته است و قرار است که در شمال کشور و در کلبه‌ای در کنار دریا رخ دهد.

 وزیری در ادامه به عوامل پشت دوربین این فیلم اشاره کرد و افزود: مجتبی رحیمی (مدیر فیلمبرداری)، مسعود افشار (طراح گریم)، هادی افشار (صدابردار)، آرش معیریان (تدوین وکارگردان) و سوسن دین محمدی (طراح صحنه و لباس)  و ... را بر عهده دارند.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «کالسکه» به کارگردانی آرش معیریان و سید محسن وزیری هم اکنون پس از سپری کردن تمام مراحل تولید آماده نمایش است و تهیه کننده به دنبال اکران مناسب این فیلم در سینماها است.

«کالسکه» داستان زندگی زوج جوانی است که برای رفتن و یا ماندن در ایران دچار مشکل هستند. دانیال عبادی، مهران غفوریان، بهنوش بختیاری و سارا منجزی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

 برپایه این گزارش، فیلم‌هایی  «ساعت شلوغی»، «داماد خجالتی»، «شیر و عسل»، «کلاهی برای باران»، «ماست و چیپس»، «شاخه گلی برای عروس»، «آوازخوان»، «ازدواج غیابی»، «بادام‌های تلخ»، «حادثه در کندوان»، «حالا چه شود!»، «خانواده کوچک ما»، «خبرچین»، «سایه‌های غم» و ‌«زنگ اول» در کارنامه تهیه کنندگی سید محسن وزیری به ثبت رسیده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.