جمعه ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳

در گفتگو با سینماپرس مطرح شد

افسانه ناصری: امشب به سریال «دردسرهای عظیم» می آیم/برخی از مجریان رادیو آگاهی کافی از برنامه ای که اجر می کنند، ندارند

افسانه ناصری بازیگر در نشست خبری فیلم خاک و آتش

سینماپرس: افسانه ناصری بازیگر سینما و تلویزیون پیرامون فعالیت های خود گفت: «مشغول بازی در سریال «دردسرهای عظیم هستم و چند روزی است به جمع بازیگران این سریال پیوسته ام. سریال در حال فیلمبرداری است و من در قسمت بعد وارد سریال خواهم شد و تا قسمت پایانی هم حضور خواهم داشت.»

ناصری در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: «در سریال «آمین» منوچهر هادی هم مشغول بازی هستم. در این سریال نقش کوتاهی دارم اما منفعل نیست و در اصل تصمیم گیرنده است که سرانجام تصمیم اش را هم اجرا می کند. با وجود کوتاه بودن نقش، جذابیت آن سبب حضور من در آن سریال شد.»

بازیگر فیلم «آواز قو» که سابقه حضور در رادیو را هم دارد، در مورد فضای کنونی رادیو اظهار داشت: «به عنوان مخاطبی که رادیو را گوش می دهم گاهی صداهایی را می شنوم که ممکن است در زندگی روزمره برای همه ما آزار دهنده باشد.»

وی تصریح کرد: «برخی از افرادی که در رادیو فعالیت می کنند به دلیل طراحی آناتومی فک، نمی توانند برخی از حروف را درست تلفظ کنند، آن مشکل فرد مادرزاد است اما به دلیل رابطه هایی که دارد، وارد فضای رادیو شده است.»

بازیگر فیلم «تلفن همراه رئیس جمهور» افزود: «من خودم فعالیت ام را با سینما و تئاتر شروع کردم اما فضای رادیو را بیشتر می پسندیدم. حدود ۶-۷ سال در رادیو فرهنگ کار می کردم که اما به دلیل یکسری مشکلات شخصی از رادیو بیرون آمدم و در حال حاضر بیشتر تمرکزم را بر سینما و تلویزیون گذاشته ام.»

ناصری بیان داشت: «در فضای کنونی رادیو مشکلاتی وجود دارد که به از بارزترین آن ها می توانم به عدم آگاهی و اطلاعات مجریان پیرامون برنامه ای که اجرا می کنند اشاره کنم. یادم است چند سال پیش در زمان برگزاری جشنواره فیلم فجر، یک روز برنامه را از رادیو دنبال کردم، در آن برنامه مجری شهریار بَحرانی را بُحرانی تلفظ کرد و عنوان فیلمشان را هم اشتباه بیان کرد!»

وی تصریح کرد: «این واقعا یک ضعف برای رادیو است چرا که عنوان فامیلی هویت و شناسنامه یک فرد است و آن مجری هم نام ایشان و هم عنوان فیلمشان را اشتباه تلفظ کرد. زمانی که من در رادیو فعالیت می کردم یک کارشناس کارکشته ادبیات حضور داشت که اشتباهات ما را تصحیح می کرد اما امروزه چنین چیزی وجود ندارد.»

ناصری در پایان افزود: «سرعت و حضور کامپیوتر و اینترنت همه چیز را تحت تاثیر قرار داده است. حتی روابط عاطفی ما هم تحت تاثیر قرار گرفته؛ آدم ها خیلی سریع به هم دل می بندد و خیلی سریع هم رابطه قطع می شود. در رفتارهای روزمره ما هم همین اتفاقات رخ می دهد، می خواهیم همه چیز به سرعت اتفاق بیافتد برای همین در مورد آن کاری که می خواهیم انجام دهیم، مطالعه و تحقیق نمی کنیم.»

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.