یکشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۴

محمد نیک بین خبر داد

«آتش بس ۲» بعد از اتمام نمایش فیلم افخمی اکران می شود/ ساخت «هزار توی تهران» فعلا منتفی است

آتش بس2

سینماپرس: محمد نیک بین تهیه کننده سینما صبح امروز از اکران «آتش بس ۲» ساخته تهمینه میلانی پس از اتمام اکران فیلم سینمایی «آذر، شدخت، پرویز و دیگران» ساخته بهروز افخمی در گروه فرهنگ خبر داد.

وی  در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد تاریخ اکران فیلم سینمایی «آتش بس ۲» ساخته تهمینه میلانی اظهار داشت: قرار است این فیلم پس از اتمام اکران فیلم سینمایی «آذر، شدخت، پرویز و دیگران» چهارشنبه هفته آینده به نمایش عمومی درآید. 

تهیه کننده «زن زیادی» در ادامه افزود: تهمینه میلانی به همراه مستانه مهاجر آنونس این فیلم را طراحی کرده اند.

برپایه این گزارش، فيلم سينمايی «آتش بس ۲» با بازی بهرام رادان، ميترا حجار، آتيلا پسيانی، گوهر خيرانديش، مهرانه مهين ترابی، پژمان جمشيدی، دانيال عبادی، فلور نظری و رايان جواهريان درباره يک زوج جوان و تحصيلکرده است که عازم سفری به خارج از کشور هستند، پس از سال ها مشاور خانواده خود را به طور اتفاقی در فرودگاه ملاقات می کنند و در مدت زمانی که منتظر پرواز خود هستند، اتفاقات سال هايی از زندگی خود را در مدتی که مشاور آن ها در خارج از کشور بود، مرور می کنند.

فهرست عوامل این فیلم عبارت است از:

 كارگردان : تهمينه ميلانی، تهيه كننده : محمد نيك بين، مديرتوليد : محمد صادق آذين، مدير فيلمبرداری: محمود كلاری، مديرصدابرداری : اسحاق خانزادی، طراح گريم : جلال الدين معيريان، طراح صحنه و لباس : آزيتا ميلانی، عكاس: علی نيك رفتار.

تهیه کننده «واکنش پنجم» در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «هزار توی تهران» به کارگردانی السا فیروز آذر گفت: ساخت این فیلم فعلا منتفی است به دلیل اینکه درگیر تبلیغات شهری و  اکران گسترده «آتش بس ۲» هستیم.

وی افزود: تمام تمرکزمان فعلا روی مراسم  افتتاحیه و سایر کارهای این فیلم است و بعد از اتمام اکران «آتش بس ۲» این فیلم را تولید خواهیم کرد.

محمد نیک بین در پایان این گفتگو در مورد سایر فعالیت های خود گفت: فیلم سینمایی «کاغذ خروس نشان» ساخته مریم میلانی قرار است مهر ماه در گروه هنر و تجربه به نمایش عمومی درآید.

در خلاصه داستان «کاغذ خروس نشان» آمده است: سه کودک در دهه ۵۰ با تلاش فراوان سعی در رسیدن به آرزو‌ها و رویا‌هایشان را دارند و برای رسیدن به این آرزو، ما بزرگان باید آن‌ها را یاری دهیم... اما...

برپایه این گزارش، ۱۰ فیلم سینمایی در کارنامه تهیه کنندگی محمد نیک بین به ثبت رسیده است که از جمله آن ها می توان به «سوپراستار»، «تسویه حساب»، «زن زیادی»، «آتش بس»، «کاکادو»، «بمانی» و ... اشاره کرد.

برچسب‌ها

نظرات

  • محیا ۱۳۹۳/۰۶/۱۰ - ۱۱:۰۳
    0 0
    با زهم دست پختی از فمنیست سینمای ایران

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.