جمعه ۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۴

آخرین خبرها از گیشه سینماها

فروش ۲۱۰ میلیون تومانی «شهر موش‌ها ۲» تنها در دو روز/ «کلاشینکف» سهیلی به مرز دو میلیارد نزدیک می‌شود

فیلم شهر موشها ۲

سینماپرس: ۲۱۰ میلیون تومان فروش «شهر موش‌ها ۲» تنها در دو روز یک رکورد بحساب می آید و «کلاشینکف» سهیلی نیز در تهران و شهرستان روزهای خوش میلیاردی را همچنان طی می کند.

به گزارش سینماپرس،اکران «ردکارپت» به کارگردانی رضا عطاران در سینمای سرگروه پس از ۶۰ روز نمایش با فروشی بالغ بر ۳ میلیارد و ۷۰ میلیون تومان به پایان رسید که البته اکران این فیلم در برخی از سالن‌های سینما همچنان ادامه دارد.

فروش فیلم سینمایی «شهر موش‌ها ۲» نیز به کارگردانی مرضیه برومند طی ۲ روز در ۲۳ سالن شهر تهران به مبلغ ۲۱۰ میلیون تومان رسید.

 

بر اساس این گزارش همچنین فیلم سینمایی «آذر شهدخت، پرویز و دیگران» به کارگردانی بهروز افخمی پس از ۳۳ روز نمایش و تا پایان این هفته در ۲۰ سالن شهر تهران ۷۹۳ میلیون تومان و در ۱۸ سالن شهرستان ۱۹۲ میلیون تومان و مجموعاً ۹۸۵ میلیون تومان فروش داشته است.

همچنین فیلم سینمایی «فرشته‌ها با هم می‌آیند» با کارگردانی حامد محمدی تا کنون ۵۱۳ میلیون تومان فروش داشته است.

این گزارش حاکیست فیلم سینمایی «کلاشینکف» به کارگردانی سعید سهیلی پس از ۳۴ روز نمایش با ۲۴ سالن در تهران ۹۵۰ میلیون تومان و در ۲۰ سالن شهرستان ۹۲۵ میلیون تومان رسید.

هنوز اطلاعی از فروش فیلم«امروز» سید رضا میرکریمی حاصل نشده و اغلب میزان فروش آن بطور مستقل از سوی خبرنگاران مرتبط و یا مسئول پخش این فیلم اعلام می‌گردد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.