چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۴

در گفتگو با سینماپرس عنوان شد

فیلمبرداری فیلم جدید«ناصر رفایی» از نیمه گذشت/ تدوین همزمان«فرمول سیزده» توسط کارگردان

ناصر رفایی

سینماپرس: محمد صادقی مدیر تولید سینما صبح امروز از سپری شدن ۶۰ درصد از فیلمبرداری «فرمول سیزده» به کارگردانی ناصر رفایی برای حضور در جشنواره کودک و نوجوان اصفهان خبر داد.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «فرمول سیزده» اظهار داشت: فیلمبرداری بخش های تهران در این فیلم به پایان رسیده است.

صادقی تصریح کرد: فیلمبرداری این فیلم فردا پنج شنبه در شمال از سر گرفته می شود.

وی در ادامه افزود: همزمان با فیلمبرداری تدوین توسط ناصر رفایی در حال انجام است.

به گفته وی، فیلمبرداری «فرمول سیزده» یازدهم مرداد سال جاری آغاز شده و زمان تقریبی برای فیلمبرداری این فیلم هجده تا بیست جلسه است.

صادقی به بازیگران این فیلم اشاره کرد و افزود: ارشاد رضایی و ملینا مقیسه بازیگران خردسال این فیلم  و لیلا زارع، دانیال عبادی، المیرا ژیانفر، رشید حسین زاده و رضا رفیعی بازیگران بزرگسال این فیلم هستند.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: «فرمول سیزده» داستان «سامان» پسر یک شیمی دان است که به تبع شغل پدرش به مواد شیمیایی آشناست، یک انفجار شیمیایی پدر سامان و او را درگیر ماجراهایی می کند و ...

عوامل این فیلم عبارتند از:

نویسنده و کارگردان : ناصر رفایی، مدیر فیلمبرداری: بایرام فضلی، صدابردار: علی گراکوئی، طراح گریم : علیرضا جوادپور، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان : چاوش هنرآموز، مدیر تولید : جلیل شعبانی، جانشین مدیر تولید : محمد صادقی،دستیار اول فیلمبردار : مرتضی خانمحمد، طراح جلوه های ویژه میدانی : رضا رستگار، تدوین : ناصر رفائی و گروه فیلمبرداری : حمید سلطانی/احمد صادقیان/سامان عمار فطرت/محمد حسین خداحامی/همت منتظری/حامد شادمانی.

ناصر رفایی فیلم سینمایی «چتر سبز» را آماده نمایش دارد که قرار است در گروه هنر و تجربه به نمایش عمومی درآید.

وی متولد ۱۳۴۳ در تهران است. شروع فعاليت حرفه ای او در سينما از سال ۱۳۶۹ به عنوان دستيار كارگردان، برنامه ريز و مدير توليد در فيلمهای سينمايی بوده است.

«چتر سبز»، «خانه امن است»، «صبحی دیگر» و «امتحان» در کارنامه فیلمسازی ناصر رفایی به ثبت رسیده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.