سه‌شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۴

سید محسن وزیری خبر داد:

فیلم جدید آرش معیریان در شمال کلید خورد/ نام «خانه کنار دریا» تغییر کرد

 سید محسن وزیری*

سینماپرس: سید محسن وزیری تهیه کننده سینما صبح امروز از کلید خوردن فیلم سینمایی «دریا کنار» به کارگردانی آرش معیریان در شمال کشور خبر داد.

وی  در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیت های جدید خود اظهار داشت: پروانه ساخت فیلم سینمایی «خانه کنار دریا» را دوباره تمدید کرده ایم و نام فیلم به «دریا کنار» تغییر پیدا کرد. 

تهیه کننده «ساعت شلوغی» در مورد لوکیشن و مدت زمانی فیلمبرداری این فیلم گفت: تمامی لوکیشن های این فیلم در شمال کشور، هتل  نارنجستان، بابل و بابلسر است و  برای فیلمبرداری ۳۵ جلسه پیش بینی کرده ایم.

وزیری تصریح کرد: تمام تلاشمان را می کنیم تا این فیلم در جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشد.

تهیه کننده «شیر و عسل» به بازیگران این فیلم اشاره کرد و افزود: سحر قریشی، فتحعلی اویسی، سیروس گرجستانی، نادر سلیمانی، نعمیه نظام دوست، امید علومی و داریوش سلیمی در این فیلم به ایفای نقش می پردازند .

وی گفت: قرار بود پریناز ایزدیار و بهنوش بختیاری نیز در این فیلم بازی داشته باشند که به دلیل بازی در تئاتر نتوانسته اند در این فیلم حضور داشته باشند.

بنابراین گزارش، « دریاکنار» داستانی اجتماعی، طنز و عاشقانه دارد که محوریت داستان حول صفت اخلاق مذموم غیبت شکل می گیرد و رضا قهرمانی فیلمنامه آن را نوشته است.

وزیری در ادامه به عوامل فنی این فیلم اشاره کرد و افزود: مجتبی رحیمی (مدیر فیلمبرداری)، مسعود افشار (طراح گریم)، هادی افشار (صدابردار)، آرش معیریان (تدوین وکارگردان) و سوسن دین محمدی (طراح صحنه و لباس)  و ... را بر عهده دارند.

 وی همچنین در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «کالسکه» نیز گفت: تمام مراحل فنی این فیلم انجام شده و می خواهیم این فیلم را اکران کنیم اما با اینکه پخش کننده هم داریم، اکران ها پر است و مدام در حال رایزنی برای نمایش عمومی این فیلم هستیم.

تهیه کننده «ازدواج غیابی» گفت: متاسفانه تصمیمات در حوزه اکران واقعا به حق نیست و در این میان، حق برخی فیلمسازان  ضایع می شود.

وی در پایان این گفتگو افزود: تلاش می کنیم تا بتوانیم «کالسکه» را در در زمان مناسبی به اکران عمومی درآوریم.

برپایه این گزارش، «کالسکه» داستان زندگی زوج جوانی است که برای رفتن و یا ماندن در ایران دچار مشکل هستند. در این فیلم بازیگرانی چون دانیال عبادی، مهران غفوریان، بهنوش بختیاری و سارا منجزی حضور دارند.

 فیلم‌هایی  «ساعت شلوغی»، «داماد خجالتی»، «شیر و عسل»، «کلاهی برای باران»، «ماست و چیپس»، «شاخه گلی برای عروس»، «آوازخوان»، «ازدواج غیابی»، «بادام‌های تلخ»، «حادثه در کندوان»، «حالا چه شود!»، «خانواده کوچک ما»، «خبرچین»، «سایه‌های غم» و ‌«زنگ اول» در کارنامه تهیه کنندگی سید محسن وزیری به ثبت رسیده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.