دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۲

بهروز رشاد به سینماپرس خبر داد

فیلم جدید مهرانفر در جشنواره خروس طلایی چین پذیرفته شد/«مثل زندگی» به صداگذاری رسید

فرهادمهرانفر**

سینماپرس: بهروز رشاد تهیه کننده سینما صبح امروز از آغاز صداگذاری فیلم سینمایی «مثل زندگی» خبر داد و گفت: فیلم «سرزمین رها» به کارگردانی فرهاد مهرانفر نیزدر تاریخ ۲۷ شهریور در جشنواره خروس طلایی چین شرکت می کند.

وی  در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد جدیدترین فعالیت خود اظهار داشت: تدوین «مثل زندگی» توسط نادر معصومی که کارگردان این فیلم نیز است به اتمام رسید.

تهیه کننده «دامنه های سفید» گفت: هم اکنون سحر چینی فرد مشغول صداگذاری این فیلم است و در حال مذاکره با چند نفر برای ساخت موسیقی این فیلم هستیم.

 رشاد تصریح کرد: تمام تلاشمان را می کنیم تا این فیلم را برای جشنواره کودک و نوجوان اصفهان آماده کنیم. 

 در خلاصه داستان این فیلم آمده است: چند جوان شهرستانی در صدد ساخت یک فیلم سینمایی هستند. این گروه با چندین بازیگر و دست اندرکار سینما تماش می گیرند اما کسی جوابگو نیست. آنها تصمیم می گیرند خودشان با کمک دوستان فیلم را بسازنند.

عوامل تولید این فیلم عبارتند از:

تهیه کننده و مدیر تولید:  بهروز رشاد ، کارگردان:  نادر معصومی،  فیلمنامه نویس: مجید فهیم خواه ، صدابردار: علی محزون ، گریم: مهدی صیاد، فیلمبردار: فرهاد ربیعی، عکاس: ادنا راستی مهر، منشی صحنه: الناز ضیا، تدوین: محمد زارعی، طراح صدا و صداگذار: سحر حسینی فر، استدی کم: علی آزادی خواه، طراح صحنه و لباس: الهه گل محمدی،  دستیار طراح صحنه: شیوا شاه سیاه، مدیر تدارکات: علی اره چی .

 بازیگران: آرزو طاهری فر، شهرزاد جعفری، امیر صفری، حسام حسینی و مقداد شیرزاد. محصول شرکت سینمائی کارن فیلم.

بر اساس این گزارش تهیه کننده «شبی در تهران» در ادامه از ارسال فیلم سینمایی «سرزمین رها» به کارگردانی فرهاد مهرانفر به جشنواره کودک و نوجوان اصفهان و جشنواره فیلم رشد نیز خبر داد و گفت: این فیلم در جشنواره خروس طلایی چین هم پذیرفته شده است.

وی گفت: این جشنواره از تاریخ ۲۳ تا ۲۷ ستامبر در شهر چین برگزار می شود و ما در این تاریخ به چین سفر خواهیم کرد.

اين فيلم كه ابتدا «بر بال‌های خيال» نام داشت روايتگر داستان سفر خيالی پدری با دخترش است كه اين سفر ذهنی و ناشی از به كما رفتن پدر طی سه روز است كه در نهايت به اهدای اجزای بدنش منتهی می شود.

«شبی در تهران» بر اساس داستان واقعی زندگی امير بدر طالعی از هنرمندان خوب كشورمان ساخته شده است كه در سن ۳۷ سالگي به كما رفت و پس از سه روز نيز فوت كرد و اجزاي بدنش اهدا شد، با مرگ اين هنرمند ايده اوليه اين فيلم به ذهن فرهاد مهران‌فر مي رسد و در ادامه خزر مهرانفر به نوشتن فيلم نامه می پردازد.

بهزاد جعفری نسب، مهدی فجری، ترانه مومنی، مسعود بدر طالعی و سيما محمدزاده در فیلم سینمایی  «سرزمين رها» به ایفای نقش پرداخته اند.

قرار است فیلم سینمایی «سرزمین رها» به کارگردانی فرهاد مهرانفر توسط موسسه شکوفا فیلم به مدیریت داریوش بابائیان به اکران عمومی درآید.

شاین ذکر است در کنار این دو اثر، فیلم سینمایی «دامنه های سفید» به کارگردانی محمد ابراهیم معیری و تهیه کنندگی بهروز رشاد نیز که در دامنه های البرز فیلمبرداری شده است همچنان در انبار بنیاد فارابی در حال خاک خوردن است!

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.