جمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۶

در گفتگو با سینماپرس مطرح شد

انتقاد یک آهنگساز از بی‌نظمی در پخش سریال‌های تلویزیونی/ توسلی: موسیقی «انقلاب زیبا» را به روز آماده می کنم!

امیر توسلی

سینماپرس: امیر توسلی آهنگساز سینما و تلویزیون در مورد ساخت موسیقی سریال «انقلاب زیبا» گفت: «موسیقی این سریال را به روز انجام می دهم؛ بدان معنا که موسیقی هر قسمت را شب قبل از پخش از تلویزیون آماده می کنم! »

توسلی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در خصوص لطمه زدن روند اینگونه ساخت موسیقی به روز به کیفیت موسیقی سریال افزود: «این مدل آهنگسازی به همه چیز لطمه می زند نه فقط موسیقی. چرا که کار باید با سرعت پیش برود و طبیعی است که از میزان دقت در ساخت موسیقی کاسته می شود.»

وی تصریح کرد: «دلیل این مدل آهنگسازی به چینش کنداکتور تلویزیون، زمان تولید و برنامه زیری و پخش سریال مرتبط است و به کارگردان اثر هیچ ارتباطی ندارد. برنامه ریزی برای پخش سریال های تلویزیونی منظم نیست.»

آهنگساز سریال «مختارنامه» ادامه داد: «به عنوان مثال وقتی می گویند سریال ۲ روز دیگر پخش می شود اما یکباره امروز روی آنتن می رود رویه همین می شود که من آهنگساز، مجبورمی شوم موسیقی را به روز کار کنم. این مدل آهنگسازی وقت و انرژی زیادی از آهنگساز می گیرد. چرا که تقریبا هر روز باید کار کند.»

توسلی در مورد کارهای جدید خود اظهار داشت: «سریال «جاده قدیم»، «معراجی ها» و «دولت مخفی» را از تلویزیون آماده پخش دارم. سریال «جاده قدیم» قرار است از شنبه پخش خود را آغاز کند.»

وی در خصوص سریال «معراجی ها» افزود: «قصه داستان با قصه نسخه سینمایی آن متفاوت است و به نوعی می توان گفت سریال و فیلم سینمایی آن هیچ گونه تشابه و ارتباطی با هم ندارند. قصه سینمایی «معراجی ها» بخشی از نسخه سریالی آن است.»

توسلی در مورد آثار سینمایی خود در جشنواره فیلم فجر گفت: «در حال حاضر ۲ فیلم در جشنواره فیلم فجر دارم که «دریا و ماهی پرنده» مهردادد غفاز زاده یکی از آنها است.»

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.