دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۲:۵۰

تعطیلات آخر هفته همراه با جعبه جادویی

برنامه زنده احسان علیخانی و کلاه قرمزی همزمان با عید فطر + جدول پخش برنامه های سیما

ماه عسل- کلاه قرمزی

سینماپرس: از روز دوشنبه؛ هفتم مرداد ماه به مناسبت عید فطر برنامه‌های ویژه‌ای به صورت زنده از شبکه‌های سیما پخش می‌شوند که از جمله آن می‌توان به ویژه برنامه روز عید «ماه عسل» به تهیه‌کنندگی و اجرای احسان علیخانی و همچنین «کلاه قرمزی» به کارگردانی و اجرای ایرج طهماسب اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس برنامه های تلویزیونی از جمله ویژه برنامه «ماه عسل»، «فیتیله عیدا تعطیله»، «كوی محبت»، «كلاه قرمزی»، «شبهای روشن»، «نبش جنت آباد»، «چهار فصل»، «سلام تهران»، «روی ماه» و مجموعه مستند «همه جای ایران سرای من است» از دوشنبه؛ ۷ مرداد ماه به مناسبت نعطیلات عید سعید فطر روی آنتن شبکه های سیما می روند.

جدول پخش ویژه برنامه‌های تعطیلات عید سعید فطر به این شرح است:

  شبکه

   عنوان برنامه     روز و ساعت              توضیحات برنامه
  یک

 

ویژه برنامه عید سعید فطر به تهیه کننده  مقداد مومن نژاد و مجری گری محمد سلوکی

 

روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه از ساعت ۱۱:۲۰ تا ۱۳:۱۰

این برنامه به صورت زنده پخش خواهد شد.

 

  دو

 

برنامه زنده «فیتیله عیدا تعطیله» به تهیه كنندگی علیرضا آقایی

 

روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۷ و ۸ مرداد ساعت ۱۴ به مدت ۹۰ دقیقه

این برنامه با اجرای عموهای فیتیله ای (عمو مسلمی، عمو فروتن و عمو گلی» مهمان مخاطبان است تا با پخش ترانه های شاد و نمایشهای شاد ویژه این روز، شادی مخاطبان را دوبرابر كند.

  دو

 

برنامه «كوی محبت» كاری از گروه معارف شبكه دو به تهیه كنندگی سید مصطفی موسوی

 روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۷ و ۸ مرداد ساعت ۱۹:۵۰

 این برنامه در ایام ماه مبارك رمضان هر شب پیش از اذان مغرب با حضور كارشناسان مذهبی موضوعات ویژه و خاصی را دنبال می كرد، در روز عید فطر هم بخشهای برنامه خود را معطوف به عید سعید فطر، آداب و اعمال این روز و اعمال وارد شده در ماه شوال می كند.

  دو

مجموعه «كلاه قرمزی»

سه شنبه ۷ مرداد ساعت ۲۱:۳۰ و روز بعد ساعت ۱۱ بازپخش می شود

 كلاه قرمزی به همراه سایر عروسكهای این مجموعه و آقای مجری به رسم و رسوم اعیاد از جمله عید فطر اشاره می كند و در آیتمهای متنوع، لحظات شادی بخشی را به مخاطبان هدیه می دهند. این مجموعه  از شبكه دو پخش و  می شود. همچنین در روز سه شنبه ۷ مرداد گلچینی از كلاه قرمزی سالهای گذشته پخش می شود.

  دو

 

برنامه «شبهای روشن»

 سه شنبه و چهارشنبه ۷ و ۸ مرداد ماه ساعت ۲۳ به مدت ۶۰ دقیقه

 این برنامه نیز در ایام ماه مبارك رمضان مهمان خانه مخاطبان بود، در این دو شب بخشهای مختلف برنامه اش را معطوف به این روز كرده و با حضور كارشناسان مذهبی و مهمانان ویژه به روی آنتن شبكه دو می رود. اجرای این برنامه كه كاری از گروه معارف شبكه دو سیماست را رسالت بوذری به عهده دارد و تهیه كننده آن پیام ابراهیم پور است.

  سه

برنامه «نبش جنت آباد» به تهیه کنندگی و اجرای علی ضیا

 

 

 

  از ۶ الی ۹ مرداد ماه به مدت ۱۰۰ دقیقه بعد از اخبار شبانگاهی

این برنامه کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیماست و علی ضیا برای نخستین بار تهیه کنندگی را تجربه می کند. نبش جنت آباد دارای رویکرد شاد است و لبخند را به مردم هدیه می دهد. مهمانان این برنامه هنرمندان و ورزشکارانی هستند که پیش از این با خانواده های خود در قاب تلویزیون دیده نشده اند. نبش جنت آباد همچنین دارای آیتم های متنوع دیگری از جمله پلی بک ها و گزارش هایی درباره مهمانان و معرفی آنهاست. این برنامه فضایی ساده دارد و با وجود مدت زمان کوتاه پیش تولید از بخش هایی جذاب برخوردار است. نبش جنت آباد همچنین دارای دو تیتراژ ویژه ابتدایی و انتهایی است و تیتراژ اول آن هم با صدای پژمان جمشیدی و محمدرضا هدایتی خوانده می شود.

   سه

برنامه تلویزیونی «ماه عسل» هم با اجرای احسان علیخانی

 

سه شنبه ۷ مرداد ماه از ساعت ۱۶:۳۰ آغاز می شود و بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ دقیقه ادامه می یابد.

 

ماه عسل، روز عید فطر با دعوت از مهمانانی ویژه میزبان نگاه های مردم است. آخرین قسمت از این ویژه برنامه افطار جشنی از مهمانان ماه عسل را برگزار می کند. مدعوین این برنامه منتخبی از بهترین مهمانان ماه عسل در سال جاری هستند که چند نفر از آن ها به انتخاب مردم و براساس نظرسنجی صورت گرفته، انتخاب شده اند و قصه هایشان و ماجراهایی که پس از حضور در برنامه را پشت سر گذاشته اند، مرور می کنند.

گفتنی است تیتراژ ابتدایی ماه عسل نیز در این قسمت توسط مردم بازخوانی شده است و کلیپی از آن تصاویر ارسال شده از سوی بینندگان با صدای مرتضی پاشایی به پخش می رسد.

  چهار

برنامه «چهار فصل» به تهیه کنندگی مهدی ماکان

 

 

از سه شنبه ۷ مرداد ماه پخش آن در ۲۰ قسمت آغاز می شود که در ساعت ۲۰ به صورت زنده روی آنتن می رود.

برنامه «چهار فصل» نام مجموعه نمایشی است که سعی دارد موضوعات اجتماعی را در قالبی متفاوت ارائه کند. مجموعه چهار فصل در قالب طنز و در  بیست قسمت، قصه‌ای مستقل دارد و تلاش می کند برداشت‌های متناقض از مسائل مختلف را به چالش بکشد.

 این مجموعه در قالب گفتگویی‌ دو نفره است و  این گفتگوها را دو رفیق قدیمی که همواره بی دلیل با هم در تضادند، تشکیل می دهند.

برنامه چهار فصل با هنرنمایی احمد نگهبان و بهزاد خدا پرستی استو  این مجموعه بیست قسمتی با کارگردانی مهدی عبادی و تدوین عاطفه معتمدی‌نیا از روز عید فطر  روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.

   پنج

 برنامه زنده و صبحگاهی «سلام تهران» به تهیه کنندگی امیر حسین خرمشاهی

 

 دوشنبه ۶ مردادماه در ساهت ۷ صبح

  این برنامه دوشنبه با آیتم های صبح شاعرانه ، نقالی شاهنامه و... بر روی آنتن می رود.

آیتم صبح شاعرانه با مشارکت جمعی از شاعران طنز پرداز کشور و اجرای رضا رفیع فردا دوشنبه ۶ مردادماه با موضوع عید فطر و هلال ماه شوال خواهد بود.
برنامه صبحگاهی  سلام تهران کاری از گروه فرهنگی اجتماعی شبکه تهران است کە از ۱۴ فروردین سال ۸۹ هر روز به غیر از روزهای جمعه به صورت زنده ساعت۷  صبح بر روی آنتن می رود.

 پنج

برنامه طنز «روی ماه » کاری از گروه اجتماعی شبکه تهران

از دوشنبه ۶ مرداد ماه الی جمعه ۱۰ مرداد ماه ساعت ۲۱ به مدت ۱۰۰ دقیقه

دیدار از سالمندان کهریزک با موضوع" صله رحم " ، گزارش مردمی با محوریت یک ماه عبادت و بندگی و رویت هلال ماه شوال و عید فطر ، حضور بازیگران سریال شاید برای شما هم  اتفاق بیفتد ، دعوت از هنرمندان ، خوانندگان ، ورزشکاران ، میان های برنامه شاد و کلیپ های جذاب و..... از جمله بخش های این برنامه است.

 مستند

مجموعه مستند «همه جای ایران سرای من است» ساخته وحید سلیمانی

 

از سه شنبه ۷ مرداد تا پنج شنبه ۹ مرداد هر شب ساعت ۱۹

 این مستند که در سه قسمت چهل دقیقه ای در شبکه مستند سیما تولید شده است در ایام عید سعید فطر پخش می شود.

"همه جای ایران سرای من است"مستندی مهیج است که در آن طبیعت گردی همراه با ورزش های مهیج تجربه می شود. ورزش هایی مانند پروزا با پاراگلایدر ، موتورسواری کوهستان و ماشین های تخصصی بیرون از جاده که در روند تولید مستند از آنها استفاده شده است.

در این مجموعه سعی  شده با گروه حرفه ای که این ورزش های سخت را آموزش دیده اند به بلندترین قله استان گیلان سفر کنند و از آن مهمتر لحظات طلایی تصاویر گل سوسن چلچراغ  که فقط در دو نقطه از جهان یعنی کشور آذربایجان و شهر داماش گیلان می روید و در نقاط دیگر قابل کشت نیست و در سال تنها ده روز یعنی حدود ۱۵ تا ۲۵ خرداد ماه شکوفا می شود ، ثبت شود.

علیرضا حائری به عنوان کارگردان ، فرشید رشید گوینده و حمید افضل عصر به عنوان تدوین گر با « همه جای ایران سرای من است » همکاری کرده اندو  کار تصویر برداری این مجموعه نیز بر عهده فاطمه پرسیان و مازیار بائوچ است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.