چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۱

گلایه یک بازیگر از آثار ضعیف در سینما و تلویزیون

نگین صدق گویا: ترجیح می‌دهم در سینما فراموش شوم تا خاطره بد یک بازی در ذهن خودم و دیگران باقی بماند

نگین صدق گویا*

سینماپرس: نگین صدق گویا بازیگر جوان کشورمان در گفتگو با سینماپرس دلیل کم کاری اش را چنین عنوان کرد:«اوضاع بسیار بد فیلمنامه ها و تولیدات ضعیف سینما و تلویزیون باعث شده مدتی فعالیت نداشته باشم.»

صدق گویا ادامه داد:«مدت هاست کیفیت فیلم ها وسریال ها به شدت اُفت کرده و باید بگویم اوضاع سینما و تلویزیون بسیار بد است

صدق گویا گفت:« فیلمنامه های پیشنهادی بسیار ضعیف هستند و طبیعتا نقش ها نیز بسیار سطحی و بدون شخصیت پردازی در قصه ها گنجانده می‌شود. »

بازیگر فیلم «زمانی برای دوست داشتن» گفت:«در حال حاضر مشغول کار سینمایی نیستم و ترجیح می دهم در کارهای سطحی بازی نکنم. چطور می توانم نقشی را بپذیرم که اگر نتیجه اش را خودم در سینما یا تلویزیون ببینم حالم بد میشود؟ »

صدق گویا درباره اینکه آیا نگران نیست که سینما وی رافراموش کند؟ گفت:« قطعا این نگرانی وجود دارد چراکه سینما بی رحم است ولی وقتی کارهای سخیف انجام دهید هم به همان میزان نگران هستید با این تفاوت که یک خاطره بد هم برایتان به یادگار می گذارد. بنابراین ترجیح می دهم در کارهایی که برایم خاطره بد بر جای می گذارند حاضر نشوم حتی به قیمت فراموش شدن

وی ادامه داد:«کار خوب و کار بد خیلی زود بازتاب خود را در بین مردم نشان می دهد و بازیگر متوجه نتیجه کارش می شود. مثلا سریال «به کجا چنین شتابان» با اینکه چندین سال از زمان پخش آن می گذرد هنوز بین مردم بازتاب دارد و وقتی مرا می بینند از آن سریال و نقش می گویند. یا نتیجه فیلم «زمانی برای دوست داشتن» برایم راضی کننده بود. این فیلم به تازگی از تلویزیون پخش شد و بازتاب خوبی بین مردم داشت

صدق گویا گفت:«تحصیل را بسیار دوست دارم و درجا زدن و عدم پیشرفت را نمی پسندم. مدتی درگیر به اتمام رساندن درسم در رشته حقوق بودم و دوست داشتم با پدرم که وکیل بودند همکاری کنم اما متاسفانه همزمان با فارغ التحصیلی ام پدرم را از دست دادم  و انگیزه ادامه تحصیل در این رشته نیز در من کمرنگ شد  و الان هم در رشته طراحی لباس مشغول به تحصیل هستم. از کودکی کار طراحی لباس را دوست داشتم و فکر کردم اینکه به شکل آکادمیک این رشته را دنبال کنم بهتر خواهد بود. »

صدق گویا درباره آخرین فعالیت سینمایی اش گفت:«آخرین فعالیت سینمایی ام فیلم «شهری که نمی خوابد» به کارگردانی حسن آخوندپور بود که در شهر مشهد و کشور گرجستان فیلمبرداری شد و هنوز اکران نشده است. من در این فیلم نقش زنی پرستار  را دارم که به همراه همسر پزشک اش در فرانسه زندگی می کند و ماجرای فیلم هم در مورد مشکلاتی است که همسر این فرد با یکی از بیمارانش پیدا می کند و زن را نیز درگیر این قضیه می کند. »

صدق گویا در پایان اظهار داشت:«فعلا منتظر پیشنهادی هستم که دوست داشته باشم و مرا ترغیب کند. »

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.