جمعه ۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۳

پیشنهاد مجید مظفری به احسان علیخانی

مجید مظفری،

ایسنا: مجید مظفری با بیان اینکه موضوعاتی که احسان علیخانی برای برنامه «ماه عسل» انتخاب می‌کند واقعیت‌های زندگی هستند، خاطرنشان کرد: باید به این نقطه برسیم که زندگی همیشه بشکن و بالا زدن نیست و شرایط سختی هم در راه است؛ بنابراین بهتر است به موضوعاتی که از نظر خیلی‌ها تلخ است تن بدهیم.

این بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون به خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: به نظرم «ماه عسل» موضوعات و مهمانان خوبی را برای بررسی انتخاب می‌کند؛ چراکه هر آنچه در «ماه عسل» رخ می‌دهد واقعیت‌های زندگی است و باید آن‌ها را درک کرد. در کل «ماه عسل» برنامه خوب و جذابی است اما تنها پیشنهادم به برنامه علیخانی این است که یک دکتر روانشناس قبل یا بعد از برنامه دعوت شود و با مهمانانی که مقابل دوربین می‌روند و زخم‌های زندگی‌شان را می‌شکافند، صحبت کند تا همین افراد از این که در یک برنامه زنده مقابل میلیون‌ها آدم حاضر شدند و از دردهایشان گفته‌اند، بعدها دچار افسردگی و پشیمانی نشوند.

وی سپس به اجرای احسان علیخانی در «ماه عسل» اشاره کرد و گفت: احسان علیخانی مثل همیشه مسلط و خوب مجری‌گری می‌کند.

مظفری همچنین درخصوص سریال‌های رمضان تلویزیون اظهار کرد: فقط دو - سه قسمت از سریال‌ «مدینه» و «هفت سنگ» را تماشا کردم و به نظرم خوب بودند و خوشم آمد؛ ضمن اینکه بازی‌ها هم در هر دو سریال خوب بود و به نظرم ایرادی نداشت اما تعجیل در ساخت همیشه در سریال‌های مناسبتی تلویزیون دیده می‌شود که این مسئله تقصیر سازندگان نیست و تلویزیون مقصر است.

 

این بازیگر تلویزیون در ادامه از حضورش در سریال «انقلاب زیبا» گفت و توضیح داد: اکنون مشغول بازی در سریال شبکه یک با عنوان «انقلاب زیبا» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی رامین عباسی‌زاده هستم. این سریال حدود دو ماه است که کار تصویربرداری‌اش شروع شده است؛ به نظرم «انقلاب زیبا» کار خوبی از آب درمی‌آید؛ چرا که هم فیلمنامه و هم بازی‌ها خوب هستند. به نظرم این سریال که در ژانر درام اجتماعی در حال ساخت است یکی از کارهای مورد پسند بینندگان واقع شود.

او اضافه کرد: در مجموعه «انقلاب زیبا» در کنار بازیگرانی چون آتیلا پسیانی، شقایق فراهانی، علیرضا کمالی‌نژاد، آزاده صمدی و... ایفای نقش دارم.

مظفری در پایان با اعلام اینکه پخش سریال «انقلاب زیبا» هنوز مشخص نشده است، به نقشش در این سریال اشاره کرد و گفت: در این سریال نقش خاصی را بازی می‌کنم؛ چرا که نقشم این بار، منفی خواهد بود. این سریال که در 25 قسمت آماده پخش می‌شود شاید در مناسبت خاص به روی آنتن برود.

به گزارش ایسنا، آتیلا پسیانی، شقایق فراهانی، فریبا کوثری، علیرضا کمالی‌نژاد، مجید مظفری، مجید واشقانی، نوش آفرین رحمانی و ... از بازیگران سریال «انقلاب زیبا» هستند.

داستان این سریال درباره‌ حامد و زیبا زن و شوهر جوانی است که به تازگی با هم ازدواج کرده‌اند و زندگی آرامی دارند اما بازگشت پدر زیبا پس از سال‌ها به کشور باعث یادآوری خاطرات تلخ و ناگواری می‌شود که زندگی این زوج جوان را به آستانه فروپاشی می‌برد. 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.