جمعه ۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۷

حضور سینماگران در راهپیمایی روز جهانی قدس/ فریاد «مرگ بر اسرائیل» هنرمندان در خیابان انقلاب تهران

راه پیمایی روز قدس

سینماپرس: همزمان با روز قدس جمعی از سینماگران کشورمان نیز از محل خانه سینما به سمت دانشگاه تهران حرکت کرده و در راهپیمایی عظیم این روز شرکت نموده اند.

به گزارش سینماپرس، جمعی از هنرمندان سینما و تلویزیون از مقابل خانه سینما به سمت دانشگاه تهران واقع در خیابان انقلاب حرکت نموده و به راهپیمایی روز قدس پیوستند.

بر اساس این گزارش، در مراسم راهپیمایی امروز چهره هایی همچون رسول صدرعاملی، منوچهر مشیری، فرهاد توحیدی، امین تارخ،‌ رضا میرکریمی، حسن برزیده، مریلا زارعی، کمال تبریزی، امیر اثباتی، زینت رضا، روح الله مومنی، جلیل فرجاد، منوچهر شاهسواری، منوچهر محمدی،‌علی دهکردی، محمدمهدی عسگرپور غزل شاکری، شایسته ایرانی، مازیار میری، رضا ناجی، ابراهیم مختاری، آتیلا پسیانی، امیرحسین شریفی، جواد نوروزبیگی، اکبری مبارکه، آتش تقی پور، حسن پورشیرازی، جمشید گرگین، غلامرضا موسوی، ضیاالدین دری، اسدالله نیک نژاد، فرشته طائرپور، یدالله صمدی، محمد رضا شریفی نیا، سامان مقدم، علیرضا شجاع نوری، مونا زندی، محمدرضا غفاری، فریبرز عرب‌نیا و ... حضور دارند.

شایان ذکر است همزمان با روز قدس بسیاری از هنرمندان و سینماگران دیگر نیز که طی بیانیه های مختلف برای شرکت در این مراسم اعلام آمادگی کرده بودند بطور مستقل در جمع راهپیمایان امروز قرار دارند و همچون تمام مسلمانان سراسر دنیا فریاد مرگ بر اسرائیل سر داده اند.

نظرات

  • رضا ۱۳۹۳/۰۵/۰۳ - ۱۵:۴۳
    1 1
    این اسامی که در بالا نوشته شده سال قبل و سالهای قبل هم در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده بودند ؟ در میان این افراد به اسامی برخورد می کنیم که در خیلی از محافل دیده شده اند که مباحث میانشان بویی از دلسوزی برای انسانهای حتی پیرامون خود را نداشته و صرفا جهت منافع مادی و سیاسی دور هم جمع شده اند خصوصا در خانه سینما اکنون چه منافعی را برای آینده خود می خواهند که مبدا راهپیمایی را از خانه سینما مبنا می گذارند؟ آنان برای برخی از مردگان هم در حیاط خانه سینما جمع می شوند اما تا بحال برای بیکاری و کم کاری و اقتصاد و معیشت سخت بسیاری از عوامل سینما جمع نشده اند تا به سمت وزارت کار یا وزارت ارشاد و یا ریاست جمهوری راهپیمایی کنند و طوماری را امضا کنند که حاصلش بهبود اوضاع خیل عظیمی از بیکاران سینما باشد آخر تظاهر تا چه اندازه!!!!

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.