چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۵

در آستانه فرارسیدن روز قدس

انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس در حمایت از مردم غزه بیانیه داد

آرم انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس*

سینماپرس: شکی نیست که امروز پایه‌های رژیمِ اشغالگر و کودک‌کش، سست‌تر و متزلزل‌تر از هر زمان دیگری است و این وحشی‌گری دیوانه‌وار، نشانهٔ آخرین دست و پا زدن‌های یک موجودِ در حال احتضار است.

به گزارش سینماپرس، انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد که متن کامل آن در ادامه می‌آید.

روز قدس، روز حیات اسلام است. امام خمینی(ره)

آخرین جمعه ماه رمضانِ امسال از راه می‌رسد در حالی که یکبار دیگر دست خون‌آلود استکبار جهانی، آشکار‌تر از همیشه از آستینِ اسرائیلِ غاصب بیرون آمده است. آنجا که جنایت وحشیانه علیه هزاران نفر از مردم بی‌گناه فلسطین به دستِ جنایتکارانِ صهیونیست، جز سکوت یا همراهی زورمداران و زرمدارانِ مدعی حقوق بشر را به همراه نداشته است! شکی نیست که امروز پایه‌های رژیمِ اشغالگر و کودک‌کش، سست‌تر و متزلزل‌تر از هر زمان دیگری است و این وحشی‌گری دیوانه‌وار، نشانهٔ آخرین دست و پا زدن‌های یک موجودِ در حال احتضار است. با این حال، تا رسیدن به لحظهٔ موعود و تحقق وعدهٔ خداوند متعال، گام‌هایی دیگر باقی مانده است. گام‌هایی که نیازمند حضور پرشور و آگاهانه مردم مسلمان و حماسه‌ساز ایران و مسلمانانِ آزادهٔ جهان در صحنه‌های مختلف دفاع از آرمان‌های انقلاب بویژه حضور شکوه‌مند در مراسم راهپیمایی روز قدس می‌باشد.

از همین رو، انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس ضمن دعوت از مردم خداجوی کشورمان برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، اعلام می‌نماید این انجمن و هنرمندان و سینماگرانِ همیشه هوشیار و آزاده این عرصه نیز پا به پای ملت سلحشور با حضور در این مراسم عبادی ـ سیاسی، بیعتی دوباره با انقلاب اسلامی و رهبری بیدار و مجاهد آن خواهیم بست و بر حمایت خویش از آرمان‌های فلسطینِ عزیز و نهضت مقاومت تأکید خواهیم کرد.

انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.