شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۸

رایزنی برای انجام مراحل فنی فیلم معصومی

تدوین «مثل زندگی» پایان یافت/ رشاد: بدون سوپر استارهای گران هم می‌توان فیلم قابل دفاع ساخت

فیلم مثل زندگی

سینماپرس: بهروز رشاد تهیه کننده سینما صبح امروز از اتمام تدوین «مثل زندگی» توسط نادر معصومی خبر داد.

وی در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «مثل زندگی» ساخته نادر معصومی اظهار داشت: فیلمبرداری این فیلم اواخر اردیبهشت در شمال کشور به پایان رسید و سپس خود کارگردان (نادر معصومی) تدوین کار را به اتمام رساند.

وی گفت: به زودی برای ساخت موسیقی و مراحل صداگذاری و میکس فیلم  اقدام خواهیم کرد و در حال رایزنی و مذاکره با چند نفر برای انجام امور فنی این فیلم هستیم  اما تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا این فیلم را به جشنواره کودک و نوجوان اصفهان و جشنواره فیلم رشد برسانیم.

تهیه کننده «شبی در تهران» به ویژگی های فیلم سینمایی «مثل زندگی» اشاره کرد و افزود: در این فیلم از سوپراستارهای سینما که دستمزدهای نجومی برای بازی در یک فیلم طلب می کنند به هیچ وجه  استفاده نکردیم و بر این باور هستم که می توان با استفاده از بازیگران بومی و محلی ، سینمای بومی پراستعدادی را پایه گذاری کرد و خوشبختانه حاصل کار ما هم  اثر قابل دفاعی شده است.

 برپایه این گزارش، در خلاصه داستان این فیلم آمده است: چند جوان شهرستانی در صدد ساخت یک فیلم سینمایی هستند. این گروه با چندین بازیگر و دست اندرکار سینما تماس می گیرند اما کسی جوابگو نیست. آنها تصمیم می گیرند خودشان با کمک دوستان فیلم را بسازنند و ...

عوامل تولید این فیلم عبارتند از:

تهیه کننده و مدیر تولید:  بهروز رشاد ، کارگردان:  نادر معصومی،  فیلمنامه نویس: مجید فهیم خواه ، صدابردار: علی محزون ، گریم: مهدی صیاد، فیلمبردار: فرهاد ربیعی، عکاس: ادنا راستی مهر، منشی صحنه: الناز ضیا، تدوین: محمد زارعی، طراح صدا و صداگذار: سحر حسینی فر، استدی کم: علی آزادی خواه، طراح صحنه و لباس: الهه گل محمدی،  دستیار طراح صحنه: شیوا شاه سیاه، مدیر تدارکات: علی اره چی . بازیگران: آرزو طاهری فر، شهرزاد جعفری، امیر صفری، حسام حسینی و مقداد شیرزاد. محصول شرکت سینمائی کارن فیلم.

بنابراین گزارش، بهروز رشاد دو فیلم سینمایی «دامنه های سفید» به کارگردانی ابراهیم معیری و «سرزمین رها» به کارگردانی فرهاد مهرانفر را در نوبت اکران سینماها دارد.

پخش «سرزمین رها» بر عهده شکوفا فیلم به مدیریت داریوش بابائیان است و «دامنه های سفید» نیز سرنوشتی مبهم دارد و در انبارهای فارابی خاک می خورد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.