چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۷

همراه با جشنواره مقاومت

اعلام آمادگی سازمان بسیج دانشجویی برای اکران گسترده فیلم های جشنواره مقاومت در دانشگاه های کشور

خزاعی-حیدری

سینماپرس: نشست مشترک محمد خزاعی دبیرجشنواره بین المللی فیلم مقاومت و محمد ودود حیدری رئیس سازمان بسیج دانشجویی به منظور گسترش ابعاد برگزاری جشنواره در فضای دانشگاه های کشور و بهره گیری بیشتر از توانمندی و ظرفیت های مراکز بسیج دانشجویی برگزار شد.

به گزارش روابط جشنواره بین المللی فیلم مقاومت؛ خزاعی دبیر جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در این نشست به تشریح ابعاد برگزاری این رویداد فرهنگی و سینمایی در سطح ملی و بین المللی پرداخت و عنوان کرد: جشنواره فیلم مقاومت در سال‌های اخیر با احیای مجدد توسط بنیاد فرهنگی روایت، توانسته بارقه‌ای جدی از امید را در میان اهالی هنر و سینما و نیز جامعه ایثارگری و فعالان حوزه دفاع مقدس رقم بزند.

وی ادامه داد: این جشنواره همواره توانسته است برغم حملات ضد فرهنگی غرب و جریانات انحرافی درون کشورهمچون پناهگاهی امیدبخش و امن برای دلسوزان و هنرمندان دغدغه مند این حوزه را گرد هم آورده و زمینه وفاق ملی و همدلی عمومی را در خانواده سینما فراهم سازد.

دبیرجشنواره بین المللی فیلم مقاومت خاطر نشان ساخت: جشنواره در این دوره با اهتمام ویژه به عرصه های بین المللی و داخلی هم، به لحاظ تنوع و گستردگی جغرافیایی و هم، کثرت و تنوع موضوعی و مضمونی تمایزاتی را نسبت به دوره های پیش طراحی نماید که برگزاری همایش علمی سینمای مقاومت، میزگردهای تخصصی و نشست های موضوعی در قالب ملی و بین المللی، برگزاری همزمان جشنواره درسطح کشور و استان های مختلف و نیز، برگزاری جشنواره به صورت همزمان درچندین کشور دنیا از جمله این ویژگی هاست.

به گفته وی در این دوره شورای سیاستگذاری در نظر دارد با مشارکت طیف های مختلف مردم بخصوص دانشجویان و دانشگاهیان فرصت و شرایط لازم را برای استفاده این طیف فراهم نماید.

وی اضافه کرد: قطعا، در این زمینه سازمان بسیج دانشجویی با توجه به محوریت و نقش مهم آن در فضای دانشگاه ها و فعالیت های دانشجویی می تواند مهم و موثر باشد.

خزاعی تاکید کرد: دراین میان، بی‌شک امسال که سال اقتصاد و فرهنگ نام گرفته، انتظار برای مؤثرتر بودن و پررونق بودن این جشنواره بسیار بیشتر از پیش می‌باشد که صد البته برآوردن چنین انتظاری نیاز به عوامل مختلفی دارد؛ ازجمله این عوامل که می‌توان به آن اشاره نمود، مسئله مشارکت های دانشجویی و مردمی است.

حیدری: سازمان بسیج دانشجویی با تمام ظرفیت در کنار شماست

محمدودود حیدری رئیس سازمان دانشجویی در این نشست ضمن استقبال از برگزاری این جشنواره در محیط های دانشگاهی آمادگی سازمان بسیج دانشجویی را برای مشارکت و همکاری این حرکت ارزشمند اعلام کرد و افزود: هیچ شکی نیست که این جشنواره مهم و ارزشمند است و هرچه بتوانیم بیشترحمایت و کمک نمائیم گامی در مسیر توسعه و تقویت یک کار ارزشی برداشته ایم.

وی ادامه داد: آن چه لازم است این است که جشنواره مقاومت در فضای تخصصی به بدنه مردم نزدیک تر شود و هرچه مردمی تر شود آثار و برکات آن هم بیشتر خواهد بود.

رئیس سازمان دانشجویی عنوان کرد: سازمان بسیج دانشجویی از ظرفیت های خوبی در دانشگاه ها برخوردار است و در کنار شما خواهد بود.

وی اضافه کرد: این سازمان در زمینه مختلف از جمله اکران دانشگاهی، همکاری در حوزه اطلاع رسانی و مشارکت خبرگزاری دانشجویی و گسترش اکران فیلم ها در سطح کشور می تواند همکاری نماید.

حیدری همچنین، خاطرنشان ساخت: حضور میهمانان خارجی و هنرمندان سایر ملل در ایران فرصت خوبی است برای استفاده دانشجویان و این سازمان از برگزاری این گونه نشست های دانشجویی استقبال می کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.