چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۲

به سینماپرس خبر داد:

مرزبان: فیلمبرداری «تا آمدن احمد» در شهرک دفاع مقدس به اتمام رسید/ ادامه کار را در جزیره خارک از سر می‌گیریم

پروانه مرزبان

سینماپرس: پروانه مرزبان تهیه کننده سینما صبح امروز از اتمام فیلمبرداری سکانس های شهرک دفاع مقدس فیلم سینمایی «تا آمدن احمد» خبر داد.

 وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس اظهار داشت: فیلمبرداری «تا آمدن احمد» به کارگردانی صادق صادق دقیقی دوم تیر ماه در شهرک دفاع مقدس آغاز شد و به مدت یک هفته سکانس های شهرک دفاع مقدس این فیلم جلوی دوربین رفت.

وی گفت: هم اکنون در جزیره خارک برای بازبینی لوکیشن ها هستیم و از چند روز آینده فیلمبرداری بخش خارک را خواهیم گرفت که این بخش اساسی فیلم نیز حدود ۴۵ روز تا دو ماه به طول می انجامد.

مرزبان تصریح کرد: بعد از گرفتن بخش خارک قرار است حدود یک هفته نیز در شهرک غزالی فیلمبرداری داشته باشیم.

وی گفت: تمام تلاشمان را می کنیم تا این فیلم در جشنواره کودک و نوچوان اصفهان و جشنواره فیلم مقاومت حضور داشته باشد.

این تهیه کننده در مورد بازیگران این فیلم گفت: حضور پرهام دلدار، حسین محجوب، رویا افشار و محمد جواد اسلام پور و گوهر خیراندیش در این فیلم قطعی شده است و در حال مذاکره با چند بازیگر دیگر هم هستیم که به محض نهایی شدن اسامی آنها به زودی اعلام می شود.

 تهیه کننده «بزرگ مرد کوچک» با اشاره به اینکه قهرمان این فیلم یک نوجوان ۱۴ ساله در جزیره مجنون است در مورد انگیزه خود از ساخت این فیلم گفت: جزیره خارک در روزهای جنگ ۲۸۴۰ بار مورد تهاجم دشمن قرار گرفته و هیچ نقطه دیگری در کشور به این مقدار مورد حمله قرار نگرفت و از سویی دیگر تا کنون فیلمی درباره آن منطقه و فداکاری های مردم خارک ساخته نشده است و امیدواریم بتوانیم مظلومیت آن منطقه را به نمایش بگذاریم و فیلمی تاثیرگذار بسازیم.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «بزرگ مرد کوچک» به کارگردانی صادق صادق دقیقی با هدف به نمایش گذاشتن زندگی شهید بهنام محمدی سال گذشته در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.