جمعه ۶ تیر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۹

در گفتگو با سینماپرس

غفارزاده: «دریا و ماهی پرنده» به هیچ وجه توقیف نیست و تنها چند اصلاحیه به آن خورده است

مهرداد غفارزاده

سینماپرس: مهرداد غفارزاده کارگردان سینما صبح امروز گفت: در برخی اخبار آمده است که فیلم ما توقیف شده است اما فیلم ما به هیچ وجه توقیف نشده و تنها به آن اصلاحیه خورده است.

بنابراین گزارش، این کارگردان سینما در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس اظهار داشت: طی صحبت ها و مذاکراتی که طی یک ماه گذشته با مسئولین مختلف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شخص آقای احسانی معاون محترم نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی داشته ایم، تنها اصلاحیه هایی به فیلم ما وارد دانسته اند.

وی گفت: قرار شده است که بعداز انجام برخی اصلاحات تا حد امکان، نسخه اصلاح شده را به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال کنیم تا بتوانیم پروانه نمایش فیلم را دریافت نماییم. 

کارگردان «گیرنده» در مورد اکران فیلم «دریا و ماهی پرنده» نیز توضیح داد: طی توافقات میان من و تهیه کننده  قرار است اولین نمایش این  فیلم در جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان باشد، سپس برای اکران عمومی فیلم و نمایش برای اهالی رسانه و منتقدان  تصمیم گیری خواهیم کرد.

برپایه این گزارش، فیلم سینمایی «دریا و ماهی پرنده» به موضوع یک نوجوان بزهکار می پردازد و به نویسندگی مشترک مهرداد غفارزاده و اکبر روح محصول موسسه هنری خانه فیلم پروان است.

دریا و ماهی پرنده‎*

عوامل ساخت این فیلم عبارتند از:

تهیه کننده: امیر پورکیان، مدیر تولید: فریبا سادات خلیلی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، طراح صحنه ولباس: قاسم ترکاشوند، طراح گریم: الهام اطیابی، مدیر تدارکات: توکاج گودرزی، برنامه ریز: مهدی آقایی، دستیار اول کارگردان: حمید رضا غفارزاده، دستیار برنامه ریز: سحر زرندی، دستیار دوم کارگردان: نوید صلاحی، دستیار سوم کارگردان: مازیار نوروزی، عکاس: علی احسانی، فیلمبردار پشت صحنه: پیام نصیری، دستیار تهیه کننده: حسین الماسی، مسئول امور مالی و حسابداری: علیرضا بختیاری.

نیوشا ضیغمی، همایون ارشادی، امیر حسین حسین رستمی، نادر فلاح و علی اکبر صحرایی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

«دریا و ماهی پرنده» پس از فیلم سینمایی «گیرنده» دومین تجربه مهرداد غفارزاده در مقام کارگردان است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.